Beantwoord

Status bestelling nog steeds niet geüpdatet

  • 24 October 2022
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Op 28 september is er internet en tv besteld bij t-mobile en overgestapt van tele2 en de huidige abonnement zou dan op 28 oktober stop worden gezet. Nou geeft de status nog steeds aan dat ze bezig en Guidon contact op zal nemen voor afspraak van de installatie, dit staat dus al bijna een maand. Dat terwijl in de wijk wel gewoon glasvezel aanwezig is(gaf de site aan toen het besteld werd) en toen ik vroeg aan een medewerker via de chat zei hij dat het dus niet zo was en ik contact op moest nemen met VolkerWessels aangezien zij degene zijn die de aansluiting regelen. Nou met ze gebeld en zeggen alleen dat het even getest moet worden, maar dus wel aanwezig is en er is thuis ook een witte kastje waar het op aangesloten zal worden.

Nieuwe abbo gaat in over paar dagen, dit betekent, dus waarschijnlijk zonder internet en Tv, zou hier aub naar gekeken kunnen worden? Want er is dus wel gewoon glasvezel aanwezig in de wijk en na al die tijd geen update over dat een monteur langs komt.

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 October 2022, 13:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Youssef12 

Heb je de overstapservice gebruikt? Daarmee blijft je huidige provider doorgaan totdat T-Mobile kan leveren dus als T-Mobile op 28 okrober nog niet kan leveren dan schuift de einddatum van je huidige provider op.

Hallo @Youssef12 

Heb je de overstapservice gebruikt? Daarmee blijft je huidige provider doorgaan totdat T-Mobile kan leveren dus als T-Mobile op 28 okrober nog niet kan leveren dan schuift de einddatum van je huidige provider op.

Ja er is gebruik gemaakt van de overstapservice en dit is dan geruststellend om te horen, al hoop ik wel dat ze z.s.m. een update kunnen geven over de installatie want vind dit nog allemaal onduidelijk wanneer er verandering komt, maar bedankt in ieder geval voor je antwoord. 

Reageer