Beantwoord

Status Glasvezel bestelling

  • 1 November 2023
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

9 oktober is de glasvezelkabel in de mijn meterkast geplaats.

De monteur had ik in eerste instantie gemist, maar na een uur hadden we elkaar toch getroffen.

Er zou een vervolg komen voor de rest van de installatie, jammergenoeg tot op heden nog geen bericht van de Guidion installatie.

Via MijnOdido kan ik de status ook niet volgen, of een melding hiervan maken.

Wat is nu de status?

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 November 2023, 17:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RandoSumi 

Zodra het glasvezel gereed is voor gebruik dan ontvang je vanzelf een mail van Guidion om een afspraak te maken voor de installatie van de mediaconverter en router.

De mail kan ook in je spam belanden dus check die ook.

Hi @Waqqas,

Enig idee wanneer dit gaat gebeuren? Zijn nu alweer 2 weken verder en nog geen mail binnen gehad voor de laatste installatie ook niet in de spam.

Het is ook helemaal niet duidelijk wat de status is.

 

Reputatie 7
Badge +16

Het is een geautomatiseerd proces en de afspraak met Guidion wordt altijd aangestuurd zodra de mogelijkheid ervoor is. Zodra wij een seintje krijgen van de netbeheerder dat alles gereed is op locatie (in huis, maar ook qua infra in de wijk en centrale) krijg je de afspraaktool per sms en e-mail. In het meest gunstige geval is dit zo'n 2-4 weken nadat het FTU geplaatst is (aansluitpunt Glasvezel), in een ongunstiger geval duurt dit nog een paar weken omdat de infrastructuur in de straat, of in de centrale nog niet klaargemaakt is. 

Reageer