Status t-mobile thuis (glasvezel e-fiber netwerk)

  • 22 August 2023
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 15 reacties

Goede dag, 

Glasvezel is aansluiting in huis is een maand geleden bij mij thuis opgeleverd. 

Bij navraag bij e-fiber is de verbinding gereed om aangesloten te kunnen worden. 

Helaas kan ik niet in my t-mobile en de t-mobile app zien wat de status is anders had ik deze vraag niet te hoeven stellen. 

Inmiddels zijn bij mij in de straat diverse glasvezel verbindingen actief.

Kunt u mij vertellen wat de stutus is. Kan ik of moet ik wat doen?

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hi @PitLe, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de wijkcentrale op 18-08 opgeleverd is. Nu is er nog geen datum ingepland voor de huisinstallatie, ook is hier geen informatie over bekend. Daarom heb ik aan Fiber gevraagd om je op te bellen en een update te geven over de situatie. Houd je telefoon goed bij de hand, als ze je niet bereiken dan spreken ze je voicemail in! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @PitLe ,

Heb je, je klantnummer al in je profiel gezet? Dit kan alleen jij en de moderators zien. Dit maakt het voor de moderators makkelijker om je te helpen. zij reageren hier vanzelf, dit gaat op volgorde van binnenkomst.

Reputatie 1

Bedank voor de tip! Ik heb de gegevens ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @PitLe, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de wijkcentrale op 18-08 opgeleverd is. Nu is er nog geen datum ingepland voor de huisinstallatie, ook is hier geen informatie over bekend. Daarom heb ik aan Fiber gevraagd om je op te bellen en een update te geven over de situatie. Houd je telefoon goed bij de hand, als ze je niet bereiken dan spreken ze je voicemail in! 

Reputatie 1

Hoi Tommie, e-fiber heeft mij laten weten dat de wijkcentrale opgeleverd is en dat mijn glasvezel aansluiting klaar is thuis installatie.

Het is nu aan T-mobile voor de thuis installatie. Ik wacht rustig af.

Hartelijk dank!

Reputatie 3

@PitLe succes, mijn aansluiting was er 17 mei al.

Sindsdien is er niks, noppes, nada gebeurt.

Waarschijnlijk moet je zelf overal achteraan.

Reageer