-
-
is een Master Poster
-
15 reacties
Goede dag,
Glasvezel is aansluiting in huis is een maand geleden bij mij thuis opgeleverd.
Bij navraag bij e-fiber is de verbinding gereed om aangesloten te kunnen worden.
Helaas kan ik niet in my t-mobile en de t-mobile app zien wat de status is anders had ik deze vraag niet te hoeven stellen.
Inmiddels zijn bij mij in de straat diverse glasvezel verbindingen actief.
Kunt u mij vertellen wat de stutus is. Kan ik of moet ik wat doen?
Hi @PitLe, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.
Ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat de wijkcentrale op 18-08 opgeleverd is. Nu is er nog geen datum ingepland voor de huisinstallatie, ook is hier geen informatie over bekend. Daarom heb ik aan Fiber gevraagd om je op te bellen en een update te geven over de situatie. Houd je telefoon goed bij de hand, als ze je niet bereiken dan spreken ze je voicemail in!
Bekijk origineel