Beantwoord

T-mobile buitendienst verknald ook herkansing

  • 1 August 2023
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Zo na een jaar bezinning, heb ik ervoor gekozen om T-mobile nog een kans te geven.
De eerste poging had ik na 3 weken inzet nog steeds geen aansluitng en heb ik de boel op de post retour gestuurd.

Vandaag had ik een afspraak voor installatie, krijg ik een telefoontje na mijn tijdslot dat ik niet thuis zou zijn geweest. Ik zit al de hele dag in de woonkamer met het gezin en er is geen monteur geweest.
Door de Kione die mij belde van T-mobile ben ik vriendelijk en professioneel te woord gestaan ondanks dat ik ben ontploft.


De dag voor de afspraak heb ik nog gebeld met Nilai van T-mobile om te laten controleren of er wel lichtsignaal op mijn aansluiting staat voordat de monteur. En zou zou het nog extra voor mij laten checken. 

Vorig jaar kwamen  ze tenminste nog opdagen voor de installatie en nu gewoon afmelden zonder dat ze geweest. De dienstverlening is alleen maar slechter geworden. En nog steeds hebben ze geen traject voor escalaties!

De enige manier dat ik nog bereid was klant te worden is dat ze de monteur alsnog vandaag zouden langssturen, of mij zouden helpen met de installatie, maar ze hadden nog meer klanten (alsof ik geen klant bent).


Dus heb voor de tweede keer in een jaar tijd opgezegd. Wat een ondermaatste service verleent de buiten dienst. Ik heb het nergens nog nooit zo slecht meegemaakt.

Nu mag ik het pakket weer retour zenden.

In mijn top 3 voor slechtste service als het om afspraken gaat staat T-mobile met stip op #1.

icon

Beste antwoord door Orfeo 1 August 2023, 16:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Orfeo, bedankt voor het delen van je ervaring.

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor het verloop. Dit is namelijk absoluut niet wat ik gewend ben van onze service en van Guidion. Ik had mezelf graag voor je willen inzetten om het op te lossen. Omdat je al opgezegd hebt kan ik daar verder niks meer aan doen. Wel wens ik je oprecht heel veel succes bij je nieuwe provider. 

Zo na een jaar bezinning, heb ik ervoor gekozen om T-mobile nog een kans te geven.
De eerste poging had ik na 3 weken inzet nog steeds geen aansluitng en heb ik de boel op de post retour gestuurd.

Vandaag had ik een afspraak voor installatie, krijg ik een telefoontje na mijn tijdslot dat ik niet thuis zou zijn geweest. Ik zit al de hele dag in de woonkamer met het gezin en er is geen monteur geweest.
Door de Kione die mij belde van T-mobile ben ik vriendelijk en professioneel te woord gestaan ondanks dat ik ben ontploft.


De dag voor de afspraak heb ik nog gebeld met Nilai van T-mobile om te laten controleren of er wel lichtsignaal op mijn aansluiting staat voordat de monteur. En zou zou het nog extra voor mij laten checken. 

Vorig jaar kwamen  ze tenminste nog opdagen voor de installatie en nu gewoon afmelden zonder dat ze geweest. De dienstverlening is alleen maar slechter geworden. En nog steeds hebben ze geen traject voor escalaties!

De enige manier dat ik nog bereid was klant te worden is dat ze de monteur alsnog vandaag zouden langssturen, of mij zouden helpen met de installatie, maar ze hadden nog meer klanten (alsof ik geen klant bent).


Dus heb voor de tweede keer in een jaar tijd opgezegd. Wat een ondermaatste service verleent de buiten dienst. Ik heb het nergens nog nooit zo slecht meegemaakt.

Nu mag ik het pakket weer retour zenden.

In mijn top 3 voor slechtste service als het om afspraken gaat staat T-mobile met stip op #1.

Hi @Orfeo, bedankt voor het delen van je ervaring.

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor het verloop. Dit is namelijk absoluut niet wat ik gewend ben van onze service en van Guidion. Ik had mezelf graag voor je willen inzetten om het op te lossen. Omdat je al opgezegd hebt kan ik daar verder niks meer aan doen. Wel wens ik je oprecht heel veel succes bij je nieuwe provider. 

Dank voor jou bericht,

Maar gelukkig ben ik zo wis geweest de huidige niet op te zeggen vanwege een voorgevoel.

Spijtig genoeg klopte mijn intuitie en is het wederom misgegaan.

Echt superslecht is dit.

Tip leer jullie klantenservice medewerkers hoe ze een incident kunnen escaleren in schrijende gevallen ipv ze beperkte opties te geven om te kunnen handelen.

Waarom kan een klantenservice medewerker niet aan de bel bij jullie trekken om de klant verder te helpen?

Is toch achterlijk dat dit via een forum moet!

Via een andere weg komt het niet bij jullie terrecht. Dat is een rare manier van werken.

Reputatie 4

Daarom zijn ze goedkoop, alles is gestandaardiseerd en uitbesteed aan onderaannemers. De klantenservice is waarschijnlijk ook gewoon ingehuurd.

Dus als alles volgens plan verloopt dan heb je geluk en goedkoop internet. Als er iets mis gaat, dan hebben ze een heel beperkt en traag arsenaal van escalatietickets en als dat ook niet werkt hopen ze dat je wegloopt want dat is goedkoper.