T-Mobile Thuis

  • 29 September 2023
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Een paar weken later en daar ben ik weer... Ik heb in december 2022 T-Mobile thuis aangevraagd met glasvezel en hier op dit forum in juli al gevraagd wanneer dit zou aangelegd worden. Netjes te woord gestaan, en er werd een afspraak geregeld. De monteur is bij mij thuis geweest, was van mening dat het niet ging lukken en belde zijn voorman. Monteur vertrok en voorman kwam langs en zei dat hij niet snapte waar de monteur problemen mee had. Voorman zei dat het vrij eenvoudig te doen was en dat er een vervolgafspraak ging worden gemaakt. 

We zijn nu alweer 2 maanden verder en het blijft weer akelig stil vanuit T-Mobile (nu Odido). Er is helemaal niks gecommuniceerd. Graag zou ik nu toch wel willen dat het op redelijke termijn wordt aangesloten en anders ga ik verder met Ziggo...

Jason van Odido 7 maanden geleden

Hoi @Dippie2010, graag zoek ik meteen uit waar het stokt zodat we je alsnog binnen korte termijn kunnen aansluiten op ons glasvezelnetwerk. Kun je jouw Odido Internet + TV klantnummer met me delen in jouw communityprofiel? Dan check ik meteen wat de status is! 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dippie2010, graag zoek ik meteen uit waar het stokt zodat we je alsnog binnen korte termijn kunnen aansluiten op ons glasvezelnetwerk. Kun je jouw Odido Internet + TV klantnummer met me delen in jouw communityprofiel? Dan check ik meteen wat de status is! 

Een paar weken later en daar ben ik weer... Ik heb in december 2022 T-Mobile thuis aangevraagd met glasvezel en hier op dit forum in juli al gevraagd wanneer dit zou aangelegd worden. Netjes te woord gestaan, en er werd een afspraak geregeld. De monteur is bij mij thuis geweest, was van mening dat het niet ging lukken en belde zijn voorman. Monteur vertrok en voorman kwam langs en zei dat hij niet snapte waar de monteur problemen mee had. Voorman zei dat het vrij eenvoudig te doen was en dat er een vervolgafspraak ging worden gemaakt. 

We zijn nu alweer 2 maanden verder en het blijft weer akelig stil vanuit T-Mobile (nu Odido). Er is helemaal niks gecommuniceerd. Graag zou ik nu toch wel willen dat het op redelijke termijn wordt aangesloten en anders ga ik verder met Ziggo...

Mijn klantnummer staat nu vermeld in mijn account

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dippie2010, bedankt voor het toevoegen van je klantnummer.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er op 18-07 voor het laatst uitvraag is gedaan richting de onderaannemer toe. Daarom heb ik besloten om onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw te trekken. Zij gaan je opbellen en een update geven over de oplevering. Hopelijk kunnen zij je voldoende informatie geven over de situatie. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze altijd een voicemail in! 

Hi @Dippie2010, bedankt voor het toevoegen van je klantnummer.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er op 18-07 voor het laatst uitvraag is gedaan richting de onderaannemer toe. Daarom heb ik besloten om onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw te trekken. Zij gaan je opbellen en een update geven over de oplevering. Hopelijk kunnen zij je voldoende informatie geven over de situatie. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze altijd een voicemail in! 

Inmiddels weer een maand verder. Ik ben gebeld, en er werd mij verteld dat er spoedig een nieuwe afspraak gemaakt zou worden. En hier zijn we alsnog, weer niks gehoord...

Hi @Dippie2010, bedankt voor het toevoegen van je klantnummer.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat er op 18-07 voor het laatst uitvraag is gedaan richting de onderaannemer toe. Daarom heb ik besloten om onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw te trekken. Zij gaan je opbellen en een update geven over de oplevering. Hopelijk kunnen zij je voldoende informatie geven over de situatie. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze altijd een voicemail in! 

Inmiddels weer een maand verder. Ik ben gebeld, en er werd mij verteld dat er spoedig een nieuwe afspraak gemaakt zou worden. En hier zijn we alsnog, weer niks gehoord...

@Jason van Odido @Tommie van Odido 

Reputatie 7
Badge +16

@Dippie2010 Sorry voor de vertraging van onze kant. Ik heb meteen gebeld met de verantwoordelijke afdeling en met klem verzocht uiterlijk morgen een concrete update te bieden. Ze zullen jou bellen met meer info zodat je precies weet wanneer er eindelijk opgeleverd wordt. Kun je me op de hoogte brengen van de update zodra je gebeld bent? Is wellicht brutaal om te vragen, maar wij zien dat niet terug omdat het niet via ons gaat.

Reageer