Beantwoord

T-Mobile thuis aansluiting/activatie

  • 3 August 2022
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

Beste T-Mobile,

Wij wachten op dit moment al maanden om aansluiting van abbonoment. Glasvezel kabel is destijds aangelegd en in huiskamer aangesloten.  Meerdere malen telefonisch contact gehad waar telkens hetzelfde probleem naar voren komt. Aansluit knooppunt in de wijk heeft een probleem met slecht signaal o.i.d. Medewerker aan telefoon kon geen voorruitzicht geven wanneer het probleem verholpen gaat worden. 

 

Het kan toch niet zo zijn als nieuwe klant dat alle benodigde spullen (doos met materialen), glasvezel aangelegd in voortuin, naar binnen aangesloten om vervolgens maanden lang te wachten op een monteur die het (niet) komt activeren? Familieleden die drie deuren verder wonen hebben alles binnen een paar weken kunnen regelen. 

 

Dit is niet oke en zijn op een punt aangekomen om alles af te zeggen wanneer er niet snel een oplossing komt. Hoe of wie kan ons hier verder mee helpen?

 

Mvg,

 

Nina

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 4 August 2022, 10:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Duvalmj,

Ik ga dit graag voor je najagen! Dit is bij verre de situatie die we graag zien en ik wil er graag voor zorgen dat je zo snel mogelijk kan worden opgeleverd. Normaliter doe ik dit aan de hand van het door jou gekozen mailadres hier op de Community, maar deze is niet gekoppeld aan een T-Mobile Thuis account. Ik wil je daarom vragen mij een privébericht te sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Dat kan je doen door op mijn naam te drukken. Met deze gegevens kan ik vervolgens stappen zetten om je meer duidelijkheid te geven over de oplevering.