Terugbetaling nog niet ontvangen

  • 4 October 2023
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Het is nu al twee maanden geleden dat ik een terugbetaling van €15,91 had moeten ontvangen voor mijn opgezegde TV/Internet-abonnement. Ik heb hierover vier tot vijf keer contact opgenomen, waarbij twee medewerkers beloofden dat ik mijn terugbetaling binnen een week of aan het einde van de maand zou ontvangen. Echter, ik heb de terugbetaling nog steeds niet ontvangen.

Rekeningnummer: TMT1033635558

Kan iemand mij hierbij helpen?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Klant-65, het is niet de bedoeling om je 06 nummer als gebruikersnaam te gebruiken. Dit is namelijk een openbaar online platform. Het is nooit handig om je privégegevens online te delen. Ik heb je naam veranderd in Klant-65.

Hi @Klant-65, het is niet de bedoeling om je 06 nummer als gebruikersnaam te gebruiken. Dit is namelijk een openbaar online platform. Het is nooit handig om je privégegevens online te delen. Ik heb je naam veranderd in Klant-65.

Dank je wel voor het aanpassen. Ik wacht nog even af voor de oplossing voor de terugbetaling.

Reputatie 7
Badge +14

@Klant-65 Je mag hier verder gaan. Je andere topic wordt gesloten.
Het is anders te verwarrend en zinloos omdat iedereen op zijn beurt antwoord krijgt.

Antwoord: nee ik kan er niet voor zorgen dat je het geld terug krijgt ik ben net als jij een klant!

De Moderators helpen je verder als ze aan dit onderwerp toe zijn.
Al je nieuwe topics komen onderaan het lijstje dus dat schiet ook niet op!

Lees de huisregels nog eens door.

Fijn weekend 🌟🍀👍🏻

 

 

@Klant-65 Je mag hier verder gaan. Je andere topic wordt gesloten.
Het is anders te verwarrend en zinloos omdat iedereen op zijn beurt antwoord krijgt.

Antwoord: nee ik kan er niet voor zorgen dat je het geld terug krijgt ik ben net als jij een klant!

De Moderators helpen je verder als ze aan dit onderwerp toe zijn.
Al je nieuwe topics komen onderaan het lijstje dus dat schiet ook niet op!

Lees de huisregels nog eens door.

Fijn weekend 🌟🍀👍🏻

 

 

Dank je wel Cris, jij ook fijn weekend! :-)

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Klant-65, ik ben direct voor je aan de slag gegaan! Ik zie ook in ons systeem dat je het nog niet hebt ontvangen. Ik heb het daarom meteen doorgezet naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zodra ik meer informatie heb, zul je het meteen van me horen! Groetjes, Ishana

Hallo Ishana, hartelijk dank voor je hulp. Ik wacht nog even op je reactie.

Reageer