Tot nu toe niet tevreden

  • 13 November 2023
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Tot nu toe ben ik nog niet tevreden met Odido. Ik wacht al sinds eind september op dat alles werkt. Het verliep al niet soepel met het aansluiten van de glasvezelkabel en daarna duurde het heel lang voordat het lukte om een monteur voor de aansluiting te vinden. Ik ben heel benieuwd of dat doorgaat volgens afspraak. Ik heb er speciaal nog voor gebeld.

Als je een mail stuurt naar service@odido.nl wordt er gewoon inet gereageerd. Dit heb ik tot 2x toe meegemaakt.

Ook kreeg ik laatst ineens een mail, toen het eigenlijk al te laat was, dat er blijkbaar een termijn zit aan de overstapservice, waardoor er even doodleuk werd gezegd dat ik zelf mijn abonnement bij Ziggo op moest zeggen. Ik daarover gebeld, nee sorry mevrouw daar kunnen we echt niks aan doen.

Ondertussen zit ik straks wel met dubbele kosten omdat bij Ziggo nog een maand opzegtermijn geldt. Nu heeft Odido gezegd dit terug te betalen, maar ik ben erg benieuwd.... 

Ik hoop echt dat de monteur van Guidion echt pas weg gaat als alles werkt, want tot nu toe denk ik echt dat ik beter bij Ziggo had kunnen blijven. Wat een gedoe allemaal zeg!!!

Waqqas 5 maanden geleden

Hallo @R.Stekelenburg 

Do facturatie bij Odido begint pas zodra alles is geïnstalleerd en je weekend internet hebt.

Om de overstapservice te gebruiken mag aansluitdstum maximaal 4 maanden in de toekomst liggen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @R.Stekelenburg 

Do facturatie bij Odido begint pas zodra alles is geïnstalleerd en je weekend internet hebt.

Om de overstapservice te gebruiken mag aansluitdstum maximaal 4 maanden in de toekomst liggen.

Hallo @R.Stekelenburg 

Do facturatie bij Odido begint pas zodra alles is geïnstalleerd en je weekend internet hebt.

Om de overstapservice te gebruiken mag aansluitdstum maximaal 4 maanden in de toekomst liggen.

Ik kreeg een mail met dat de overstapservice niet langer dan 90 kalenderdagen open mag staan. Toen belde ik hierover en toen bleek dit al verstreken te zijn. Dus die mail kwam veel te laat en ik wist van niks. En toen moest ik zelf Ziggo bellen om het op te zeggen daar. 

 Maar ik zal het in de gaten houden wanneer ik een factuur krijg....

Reputatie 7
Badge +15

@R.Stekelenburg

Wanneer komt de monteur nu? Dan kan je Ziggo beter nu opzeggen want je hebt een maand opzegtermijn en daarnaast heb je Ziggo dan ook als backup mocht Odido niet direct werken.

@R.Stekelenburg

Wanneer komt de monteur nu? Dan kan je Ziggo beter nu opzeggen want je hebt een maand opzegtermijn en daarnaast heb je Ziggo dan ook als backup mocht Odido niet direct werken.

De monteur van Guidion komt morgen als alles goed gaat. Ik heb al gebeld met Ziggo, dat heb ik zelf al geregeld nu. Ziggo loopt nog tot 4 december nu.

 

Maar hoe kan het dat jullie niet reageren op mails? Ik heb ook al van anderen gelezen dat dit gebeurt. Dat is toch niet netjes? 

Reageer