Beantwoord

Uit en Thuis Contract

  • 10 March 2022
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

Mag je iemand zn glasvezel overnemen, tegen de "oude" uit en thuis voorwaarden. Ik heb namelijk al t mobile unlimited, maar kan iemand zn glasvezel overnemen (en die heeft het oude uit en thuis combi van 25 voor glas en 25 voor mobiel)

Kan dat

icon

Beste antwoord door Waqqas 10 March 2022, 18:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@JoopStroop

Ga je binnenkort verhuizen naar dat adres? Dan zou je het abonnement kunnen overnemen.

Overnemen en voor dezelfde prijs het abonnement verhuizen naar je eigen adres gaat helaas niet omdat een thuis abonnement postcode gebonden is.

Reputatie 7
Badge +1

Ga er maar vanuit dat dit niet kan, een abonnement is altijd gepersonaliseerd en bij glasvezel bovendien op een adres,  volgens mij kunt u alleen glasvezel nemen op uw eigen naam en adres.

Het beste is om het antwoord van een moderator even af te wachten.

Reputatie 7
Badge +14

Er is geen formulier voor een contractovername bij T-mobile thuis. Wel voor T-Mobile mobiel.  Daar lijkt inderdaad, en eigenlijk heel logisch, geen proces voor. 

Sinds 24 januari zijn de nieuwe mogelijkheden van toepassing, zoals 1gbit over KPN vezels, maar de tarieven zijn voor de eigen of KPN access wel anders geworden.

Reputatie 7
Badge +4

Je kunt in de mijn omgeving rekening nummer en e-mailadres volgens mij wijzigen. Het is adresgebonden, dus wie weet via een omweg.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JoopStroop, het korte antwoord: nee dat kan niet. Het langere antwoord: ligt aan de situatie (technisch gezien). Woont deze persoon op een adres waar jij binnenkort naartoe verhuist? Zo ja, dan kun je via contractovername het contract overnemen. Dit vereist een aantal handelingen en goedkeuring van beide partijen uiteraard - in dit geval neem je letterlijk één op één het contract over en daarmee ook de op dat moment geldende voorwaarden zoals deze in die overeenkomst gelden. Indien die persoon al overgegaan is op een nieuwere variant abonnement, dan neem je uiteraard die variant over en niet de aanvankelijke overeenkomst. 

Zoals hierboven al aangegeven is, is een aansluiting per adres verschillend en kun je niet op jouw huidige adres het contract van een ander (op een ander adres) overnemen/overhevelen naar jouw adres.

Hopelijk hebben we je hiermee alles duidelijk gemaakt, mocht je vragen hebben indien contractovername voor jou geldt, let me know! 😊

Ik help je graag door dat proces heen!