Beantwoord

Upgrade naar nieuw netwerk

  • 27 August 2021
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Ik heb een upgrade naar 1000 mbit aangevraagd waarbij ik naar het nieuwe netwerk ga (wba -> odf). 

Nu krijg ik een email die zegt dat ik een nieuwe media converter krijg (de oude moet terugsturen) en geen nieuw modem. Dat vind ik vreemd aangezien ik nog een oude Draytek modem heb en zonder media converter.

Ik neem aan dat hier iets niet klopt in de administratie?

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 August 2021, 10:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @xaa mensen met een Draytek krijgen automatisch ook een T50 router er bij.

Je hoeft je dus geen zorgen te maken

Hallo, dat had ik ook verwacht ja. Maar de email die ik ontvangen heb zegt: 

Goed nieuws: je kunt de meeste van apparatuur die je nu hebt lekker laten staan. Je krijgt van ons alleen een nieuwe Media Converter

Of kan ik dan het beste even de klantenservice bellen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @xaa 

De Draytek wordt vervangen door een Zyxel en een mediaconverter.

Deze mail is best wel verwarrend want meerdere mensen kregen deze mail. Ze kregen vervolgens alleen een Zyxel modem en de mediaconverter werd apart opgestuurd.

Ah, bedankt voor je reactie. Dan wacht ik eerst rustig af wat ik toegestuurd krijg voordat ik ga bellen.

Ik wilde even laten weten dat ik inderdaad een Zyxel modem heb ontvangen. De mediaconverter zal wel later komen dan neem ik aan. Nogmaals bedankt. En T-Mobile moet hun emails correct maken...

Reputatie 7

Hi @xaa, allereerst super dat jij jouw vraag hier in de topic hebt gedeeld en dat jij al gerust bent gesteld door @Hidden.nld en @Waqqas! Heel fijn dat jij het Zyxel modem onderhand hebt ontvangen. Zojuist heb ik een kijkje genomen achter de schermen en ik zie dat er ook een media converter voor jou is aangevraagd, dus die komt er inderdaad nog aan. Excuses voor de verwarring van de e-mail. Ik ga hier intern graag achteraan om uit te zoeken of er mogelijk verkeerde e-mails worden verzonden. Gelukkig is het bij jou met de apparatuur helemaal goedgekomen. Mocht jij nog andere vragen hebben, stel die dan gerust. Ik hoop dat je heel veel plezier gaat beleven aan je nieuwe abonnement! 🎈

Reageer