Beantwoord

Vandaag overgestapt en geen internet

  • 22 December 2022
  • 9 reacties
  • 166 Bekeken

Lekker, vanmorgen de monteur geweest maar helaas geen internet. Vriendelijke dame bij de klantenservice, eerlijk is eerlijk, maar ja wel een tegenvaller zo voor de feestdagen. Kan ook nog een paar werkdagen duren 🫣. Nu al spijt van

icon

Beste antwoord door Lisa 23 December 2022, 08:41

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7

Hi @jornzee77, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! Ik had ontzettend gehoopt dat de start van jouw abonnement helemaal vlekkeloos was verlopen. Excuses dat jouw verbinding momenteel nog niet up and running is. Ik zie dat de monteur inderdaad netjes de bevindingen heeft doorgezet, zodat onze technische dienst dit verder op afstand kan verhelpen of de netwerkbeheerder hiervoor kan aansturen. Dit wordt zo snel mogelijk opgepakt, maar ik vrees ook dat dit niet meer voor de feestdagen gaat lukken. Omdat ik wil dat je zo min mogelijk hinder ervaart, checkte ik of je een T-Mobile/Tele2 of Ben mobiel abonnement hebt. Heeft toevallig iemand in jouw huishouden hier een abonnement van? Dan stuur ik namelijk graag een Unlimited Data voucher jouw kant op. 

Nee niemand heeft hier een abonnement van die providers. 

Reputatie 7

Hi @jornzee77, merci voor het melden! Ik wil dat je zo min mogelijk hinder ervaart deze dagen. Dus mijn voorstel is om een sim-kaart aan te schaffen. Als je het bonnetje hiervan bewaart, kan ik deze kosten (€ 10,00) voor je vergoeden en kan ik jou voorzien van een Unlimited Data voucher. Je kunt dit in één van onze shops halen of online bestellen. Ik zou je aanraden om deze in de winkel te kopen, zodat je de sim-kaart vandaag nog in huis hebt. Ik hoor graag van je of dit een fijne tijdelijke oplossing is! ❤

Simkaart maken we reeds paar dagen gebruik van, maar verder horen we niks. Dus ik hoop dat we voor het nieuwe jaar internet hebben via ons abonnement

Reputatie 7

Hi @jornzee77, heel goed dat je het aangeeft! Ik ben heel blij om te zien dat de kosten van de sim-kaart gisteren voor jou vergoed zijn. Ik heb deze ochtend meteen gekeken of ik een update met jou kan delen. Ik zie dat de netwerkbeheerder is aangestuurd om jouw verbinding weer online te krijgen. Ze gaan dan ook zo snel mogelijk contact met jou opnemen om een afspraak in te plannen. Houd er rekening mee dat ze anoniem kunnen bellen of een sms sturen met daarin de afspraaktool. Laat je het hier weten als de afspraak is ingeschoten? 🤞

Niemand heeft nog contact opgenomen, vanaf maandag wordt er al gezegd “nee vandaag of morgen” kansloos dit. Zit al dagen zonder fatsoenlijk internet en kan nu al zeggen dat dat dit jaar niet meer gaat lukken. Wat een puinbedrijf zijn jullie. Liever halen jullie lekker alles op en dan ga ik graag naar een bedrijf die wel zijn zaken regelt en zijn klanten, zeker nieuwe klanten niet in de kou laat staan. Wat een aanfluiting T-Mobile!

Reputatie 7
Badge +5

Sorry voor dit gevoel @jornzee77! Ik zie aan deze kant dat we wachten op de netwerkbeheerder om het op te lossen, het probleem zit in dit domein. Ik hoop oprecht dat je voor het weekend nog contact krijgt, wij hebben de aansturing direct gedaan. Ik lees je het hebt over het opzeggen van het abonnement. Ik zou dit echt ontzettend jammer vinden, maar gezien je abonnement nog niet is gestart is dit een mogelijkheid. Mocht je dit willen, kun je dit mij laten weten. De aanleg van glasvezel zal dan wel stil komen te staan. Ik hoop oprecht dat je nog even wilt wachten. Ik dank je hier alvast hartelijk voor!

Nou het wonder is gelukkig geschied, vanmiddag kwamen er 2 monteurs en hebben alles geregeld. Gelukkig internet voor het einde van het jaar!

Reputatie 7

Hi @jornzee77, yay - wat een top nieuws zo voor het nieuwe jaar! Heel fijn om dit te lezen en dankjewel voor het melden. Maak er een heel mooi 2023 van en klop vooral weer aan als we jou nog ergens anders bij kunnen helpen! ✨

Reageer