Beantwoord

vergoeding van niet komen opdagen van glasvezel

  • 23 August 2023
  • 3 reacties
  • 168 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedenavond,
Ik word van hak naar tak gestuurd en mijn laatste optie dat is Tmobile thuis als jullie mij ook niet kan helpen dan wacht ik wel op de telefoon van de hoofdkantoor.
Ik had vorig week 17-08-2023 een afspraak met het bedrijf die het glasvezel naar binnen zou trekken tussen 12en 16uur dus heb ik een halve dag vrij genomen op eigen kosten voor dat bedrijf. Ik heb al half 2 in de middag gebeld of dat ze nog kwamen of niet ja zeiden ze het was half 5 in de middag en ze waren er nog steeds niet heb dus weer gebeld en ze zeiden je hebt tot 17uur de tijd , heb er wel bij gezegd na 17uur doe ik de deur niet open omdat ik ook nog anderen dingen had te doen. Uiteindelijk kwamen ze om 17:30uur aankakken en heb de deur niet open gedaan zoals ik zei. Volgende dag belden ze mij op voor een nieuwe afspraak omdat ik niet thuis zou zijn ik heb dus de vrouwelijke telefoniste verteld dat ik al 2x had gebeld om te vragen of dat ze nog kwamen. Nu heb ik tegen ze gezegd ik moet dus weer een halve of misschien wel een hele dag vrij nemen op eigen kosten maar wie gaat mijn halve dag van 17aug vergoeden, ze zei daar doen wij niet aan en zij ook niet aansprakelijk. Ik zei doei en hing op omdat ik zo pistof was. Ik ben naar een tmobile winkel geweest en wat blijkt dat bijna iedereen een probleem heeft met dat bedrijf die de glasvezel aanlegt ze komen hun afspraak niet na. Ik heb al internet van tmobile (dsl) dus voor mij maakt het niet uit zolang dat mijn halve dag niet vergoed word maak ik dus geen nieuwe afspraken meer. Ik hoop dat jullie iets voor mij kan betekenen zoniet dan wacht ik het wel af. Groetjes,
Umits Turk

26-02-1982

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 24 August 2023, 11:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @T1982., bedankt voor het delen van je ervaring.

Het kan zijn dat de monteurs uit kunnen lopen. Dit wordt ook aangegeven in het bericht van de monteurs als je de afspraak maakt. Zoals de collega van de klantenservice ook al gezegd heeft, kunnen wij daar geen kosten voor vergoeden. Om de oplevering te realiseren dien je toch echt een afspraak in te plannen met de monteur. Zonder jouw hulp kunnen wij jouw glasvezelaansluiting niet realiseren. Dit is ook voor eigen belang neem ik aan. Ik ga er vanuit dat de volgende afspraak goed zal gaan en dan kun jij snel genieten van je glasvezelaansluiting!

Ik geniet al van tmobile internet voor mij maakt het niet geen probleem dus dan begint de contract maar niet. Monteurs kunnen uitlopen maar er is niks aan mij doorgegeven als je mijn bericht goed leest staat er dat ik 2x. Hebt gebeld. Ik ga niet nog een halve dag vrij nemen terwijl ik dat al hebt gedaan en dat bedrijf niet is komen opdagen. Dan vergoeden ze maar eerst mijn halve dag voordat wij een nieuwe afspraak kunnen inplannen.

Reputatie 7
Badge +9

@T1982. het hoort inderdaad doorgegeven te worden aan de klant dat een monteur vertraging heeft. Ik weet niet waarom dit niet gedaan is, excuses hiervoor! Een vergoeding kan ik je alleen niet geven hiervoor. Alleen gemaakte kosten bij ons kan ik vergoeden mits het voldoet aan alle voorwaarde.

Reageer