Op 1-9-2020 mijn verhuizing doorgegeven keurig een mailtje ontvangen dat het is ingepland en dat Guidion contact met mij op zal nemen voor een afspraak.
Een week voor de officiele verhuizing nog niets gehoord en dus gebeld met T-Mobile. Zij konden het niet terugvinden en hebben direct een opdracht ingeschoten bij Guidion.
Nu begint de ellende. Guidion keurig langs geweest, modem geïnstalleerd, converter geplaatst en klaar is kees. Maar er zit nog geen “licht” op de kabel. Nu ben ik redelijk technisch en snap ik wat daarmee bedoelt wordt maar tja ik kan er niks aan veranderen. Monteur geeft door aan T-Mobile, T-Mobile moet melding doorzetten naar KPN/Reggefiber (eigenaar van de glasvezel). Ik kon contact opnemen met T-mobile voor een voucher maar ik ben geen klant op mobiel dus geen oplossing voor mij. Medewerkster geeft door 1-2 dagen (en ja ze werken ook op zaterdag). Na 1-2 dagen nog geen "licht” medewerker T-Mobile verwijst mij door naar KPN en ik krijg een telefoonnummer.
KPN geeft aan geen opdracht te hebben ontvangen. Ik bel weer met T-Mobile en krijg te horen oh ik zie het al storing in het systeem niet gerouteerd naar back-office ga ik gelijk regelen.
De dag erna bellen met KPN nee wij hebben nog geen opdracht van T-mobile. Wederom met T-mobile gebeld zelfde excuus gaan hem direct doorzetten.
Dag erna contact met KPN en ja hoor er is een ticket maar die is alweer gesloten?? Zij kunnen niets voor mij betekenen. Plots toch een telefoontje van KPN met het aansluit verzoek!! Ik helemaal blij :-) maar 10 seconden later…… Oude adres gebruikt….. Ik ben verhuisd geef ik aan…. Dat is de opdracht…. Maar vanwege privacy mogen zij dit niet aanpassen….. Dus weer bellen met T-Mobile ik sta nu 75 MINUTEN IN DE WACHT!!!
Het is een administratieve handeling…. T-Mobile geeft opdracht aan KPN voor het activeren van de lijn op mijn adres en op afstand wordt het poortje geactiveerd…. Ik word radeloos.
Waar is de terugbel optie gebleven die vorige week netjes werkte? Is er geen digitaal loket om te chatten (niet robot)…. Email? Twitter?
Wellicht een gefrustreerd bericht maar ik ben echt helemaal klaar hiermee en wil graag gebruik maken van mijn diensten waarvoor ik betaal!
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel