Beantwoord

Verlenging incl glasvezel is geannuleerd | wel korting?

  • 23 November 2023
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

In augustus is Odido (toen nog T-Mobile) bij mij aan de deur geweest of ik interesse had in glasvezel. Dat had ik, maar ik gaf aan dat ik al klant was met DSL en TV. Dat was geen probleem. De verkoper kon mij glasvezel aanbieden met de volgende voordelen:

  • alles bleef het zelfde, alleen zouden we dan zonder problemen overgaan op glasvezel
  • gratis aansluiting glasvezel
  • eerder aansluiten op glasvezel, dan wanneer we niets zouden doen
  • nieuw termijn van 8 maanden korting op abonnement vanaf aansluiting glasvezel

Mijn schoonouders heb ik ook d.m.v. een verkoper aan de deur laten aansluiten, met zelfde voordelen als hierboven. Alle voordelen heb ik zowel bij mijn eigen verlenging als bij mijn schoonouder nog eens extra gecheckt bij de verkoper.

Vandaag kregen wij en mijn schoonouders een mail “Je Odido voor thuis bestelling is geannuleerd”.

 

Ik begrijp dat de twee eerste voordelen zullen blijven (alles blijft het zelfde, gratis aansluiten glasvezel), maar ik vraag me af of de twee laatste voordelen voor ons vervallen, gezien de nieuwe bestelling/ verlenging geannuleerd is.

Wie of wie heeft de zelfde ervaring of weet hier meer van?

Hopelijk is dit geen verhaal met een dode mus,

alvast dank. grt, Ivo

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 November 2023, 15:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ipm80 

Omdat je al klant bent bij Odido met DSL kan je geen nieuwe abonnement afsluiten met de welkomstkorting.

Je kan eenvoudig via je Odido account een migratie aanvragen naar glasvezel, daarbij betaal je niet nog eens aansluitkosten maar mogelijk wel installatie kosten.

Je gaat hiermee geen nieuwe jaarcontract aan.

Hallo @ipm80 

Omdat je al klant bent bij Odido met DSL kan je geen nieuwe abonnement afsluiten met de welkomstkorting.

Je kan eenvoudig via je Odido account een migratie aanvragen naar glasvezel, daarbij betaal je niet nog eens aansluitkosten maar mogelijk wel installatie kosten.

Je gaat hiermee geen nieuwe jaarcontract aan.

Dankjewel @Waqqas, dat is heel erg jammer, want zo is het wel aan ons en aan mijn schoonouders “verkocht”, anders hoefden we niets met de verkoper-aan-de-deur te doen.

Reageer