Beantwoord

verplaatsen afspraak overstap internet en internet behouden

  • 9 July 2023
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste support T-mobile community,

Overstap vanuit KPN is door de automatische afspraak systeem van Guidion/T-mobile ingepland op 18 -Augustus. 

Volgens KPN zou mijn huidige abonnement stoppen op 17 -Augustus en ik denk dat hierdoor is die datum gekozen.

Ik ben vanaf 18 Augustus 2 weken op vakantie en ik weet dat ik het afspraak kan laten verplaatsen. 

Omdat er meerdere internet/remote diensten actief in huis zijn die ik nodig heb, vraag ik me af of internet van KPN die twee weken (of langer als ik de afspraak niet tijdig kan verplaatsen) actief kan blijven? 

Of als er een manier bestaat om de afspraak overstap /installatie van T-mobile Thuis op een eerdere data geactiveerd te krijgen.

Ik ben bewust dat er mogelijk dubbele kosten op mijn rekening komen. Doel is in elk geval na 18 Augustus niet zonder internet te zitten.

 

Graag hoor ik de mogelijkheden,

Gr. Jason 

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 July 2023, 14:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JasonNL 

Op 18 augustus heb je geen internet meer van KPN en dan komt Guidion het T-Mobile apparatuur installeren.

Indien je gebruik maakt van de overstapservice dan kan je maandag bellen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151 om de afspraak te verplaatsen naar een datum wanneer je weer terug bent van vakantie, KPN zal dan blijven werken tot die datum.

Hallo @Waqqas ,

Dankje voor je snelle reactie en op een zondag! 😃. Ik zal Guidion bellen om afspraak te verplaatsen. Begrijp ik het goed dat als de installatie afspraak verplaatst is, dan wordt door KPN het internet niet afgesloten? Is het iig nodig dat ik ook KPN bel om de internet afsluit datum te verplaatsen?

Reputatie 7
Badge +15

@JasonNL 

Als je de overstapservice hebt aangevraagd dan zal KPN contacteren niet nodig zijn omdat ze dit vanzelf door krijgen, zoals ook eerder gezegd zal KPN dan actief blijven tot de datum waarop T-Mobile wordt geactiveerd, dus je hebt het goed begrepen 😅

Reageer