Beantwoord

Verschil tussen het aanbod op de website en de mogelijkheden op het Tmobile huis

  • 3 April 2023
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Hallo, ik wil mijn Tmobile internet thuis overzetten van koper naar glasvezel. Ik zie interessante internet+tv pakketten op de website maar die zijn beschikbaar op mijn T Mobile huis, bijvoorbeeld Tmobile TV de eerste 8 maanden gratis en Ziggo TV met 50% korting. Hoe kan ik dezelfde aanbiedingen krijgen als op de Tmobile-website?

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 April 2023, 18:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Maisam 

Als je wilt overstappen van koper naar glasvezel dan betreft dit een migratie dus je abonnement blijft hetzelfde.

Als je contractperiode is afgelopen dan kun je ook verlengen, je kan bellen naar 0800 0419 voor een mooi aanbod om te verlengen 🙂

Hallo @Maisam 

Als je wilt overstappen van koper naar glasvezel dan betreft dit een migratie dus je abonnement blijft hetzelfde.

Als je contractperiode is afgelopen dan kun je ook verlengen, je kan bellen naar 0800 0419 voor een mooi aanbod om te verlengen 🙂

Sorry, ik heb een fout gemaakt in mijn vorige bericht. Ik heb de op de website gepresenteerde aanbiedingen niet op mijn Tmobile-huis staan voor bijvoorbeeld het tv-abonnement.

Reputatie 7
Badge +15

@Maisam 

De aanbiedingen die op de website staan zijn er voor nieuwe klanten.

@Maisam

De aanbiedingen die op de website staan zijn er voor nieuwe klanten.

Hoezo niet voor bestaande “vaste” klanten? Anders wordt het dubbele werk voor T-mobile toch? Met opzeggen en een nieuwe abonnement afsluiten. 

Reputatie 7
Badge +14

Met opzeggen en weer lid worden zit je wel weer met een downtijd tussen de abonnementen van 1-2 weken. Als je daar geen moeite mee hebt is dat een goed idee.

Reageer