Beantwoord

vervangen modem

  • 14 July 2023
  • 15 reacties
  • 395 Bekeken

Reputatie 3

Hallo (t-mobile)

Toen ik een tijdje terug over hoe nog naar glasvezel, is me een nieuw modem beloofd als vervanging vd Zyxel T50.

 

Ik heb nog niets ontvangen, dus.maar even belletje trekken.

Wanneer ontvang ik m'n nieuwe modem?

Groet van Emile 

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 14 July 2023, 16:42

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Merleyn, bij een netwerkmigratie van DSL naar glasvezel gaat de Zyxel T-50 automatisch mee.

De Zyxel T-54 en T-56 kunnen we op dit moment alleen aan nieuwe klanten geven, dit heeft te maken met onze voorraad. Op dit moment kunnen wij ook geen uitzonderingen hierin maken. Als er genoeg voorraad ter beschikking is wordt dit ook mogelijk voor onze bestaande klanten. Wanneer dit is durf ik alleen nog niet te zeggen. 

Reputatie 3

En wat is er dan met de.toezegging gebeurd?

Die staat natuurlijk los van hudig, nieuw, beleid. 

Reputatie 7
Badge +14

Er zijn er te weinig en de t-50 is een prima router waarbij je zelfs een Gbit abonnement kunt laten werken.  Er is dus geen directe noodzaak voor vervanging.  Dat wordt ook nooit gedaan bij overgang naar glas. Dus waarom daar ooit over gesproken is, geen idee.

Reputatie 7
Badge +16

@Merleyn We kunnen, waarschijnlijk, ergens na de zomer een beperkte voorraad leveren als omruiling bij klanten die nog gebruikmaken van een T50. Zodra dit mogelijk wordt, zetten we jouw naam op de lijst, beloofd! Help ons vanaf oktober alsjeblieft nog eventjes herinneren dat we dit moeten doen via een bericht in dit topic. Dankjewel voor je geduld en nog een prachtig weekend toegewenst! 😄

Ook ik zou graag in aanmerking willen komen voor een nieuw modem, heb ook de Zyxel T50

gekregen bij ons glasvezel abonnement,al hoewel al jaren abonnee zijn sinds 15 jaar,

dit heeft al veel problemen veroorzaakt steeds maar weer vaste telefonie gederegistreerd

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Marcop68, welkom op onze Community! 

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb je meteen een T-56 opgestuurd. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met het nieuwe modem.

Hi @Marcop68, welkom op onze Community! 

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb je meteen een T-56 opgestuurd. Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met het nieuwe modem.

Geweldig, bedankt

 

Hallo,

Ik zou graag in aanmerking willen komen voor omruiling, ik heb nu Zyxel T50.

Alvast bedankt. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Grigor, ik heb het meteen voor je in gang gezet! Hiervoor moest ook je wifipunt vervangen worden. Je krijgt een nieuw modem en wifipunt. Alle informatie volgt per e-mail! Groetjes, Ishana

Hoi @Grigor, ik heb het meteen voor je in gang gezet! Hiervoor moest ook je wifipunt vervangen worden. Je krijgt een nieuw modem en wifipunt. Alle informatie volgt per e-mail! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana. Dankjewel 

Hoi @Grigor, ik heb het meteen voor je in gang gezet! Hiervoor moest ook je wifipunt vervangen worden. Je krijgt een nieuw modem en wifipunt. Alle informatie volgt per e-mail! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana. Dankjewel 

Ik heb net een nieuwe modem gekregen maar ik mis er glasvezelkastje bij (Huawei of Nokia). Ik heb maar een converter en genexis.

Hoi @Grigor, ik heb het meteen voor je in gang gezet! Hiervoor moest ook je wifipunt vervangen worden. Je krijgt een nieuw modem en wifipunt. Alle informatie volgt per e-mail! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana. Dankjewel 

Ik heb net een nieuwe modem gekregen maar ik mis er glasvezelkastje bij (Huawei of Nokia). Ik heb maar een converter en genexis.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Grigor, jij zit op een Point to Point verbinding. Hiervoor is geen ONT nodig en kun je de huidige Mediaconverter behouden!

Hey @Grigor, jij zit op een Point to Point verbinding. Hiervoor is geen ONT nodig en kun je de huidige Mediaconverter behouden!

Hi Tommie, bedankt voor je reactie. Dus ik kan de modem gewoon met de converter verbinden en dat is genoeg, klopt dat?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Grigor ,

Inderdaad je kan de modem gewoon met de UTP kabel aansluiten op de converter.

Reageer