Beantwoord

Volker Wessels komt afspraken niet na

  • 4 July 2022
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb op 11 mei een aanvraag gedaan voor T-Mobile thuis. Het installatie pakket heb ik ook al twee weken in huis. Afgelopen vrijdag (1 juli) zou Volker Wessels eindelijk het glasvezelaansluitpunt komen plaatsen. De hele middag gewacht maar geen Volker Wessels monteur. Vanmorgen gebeld en blijkt er zonder mijn medeweten een afspraak voor vandaag (4 juli) gemaakt ze zijn. Vanmiddag wederom de hele middag zitten wachten. Maar wederom niemand verschenen. Zo te zien in dit forum ben ik niet de enige die een monteur wil hebben maar dat die niet op komt dagen. Hoe gaan we dit oplossen T-Mobile?

icon

Beste antwoord door Boris 5 July 2022, 11:34

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7

Hoi @dku2022,

Thanks voor je bericht, één waar ik toch wel van schrik. Wanneer ik de situatie bekijk vanaf onze kant, zie ik dat de laatste update alweer een tijdje geleden is gegeven. Dit kan absoluut niet de bedoeling zijn en is niet wat wij voor ogen hebben. Om meteen actie te ondernemen, heb ik ons speciale Fiber team gevraagd contact op te nemen met de aannemer en je per direct te informeren met een update. Ook wij willen je natuurlijk zo snel mogelijk kunnen opleveren. Houd daarbij je telefoon in de gaten. We gaan hier direct voor je achteraan! 

Reputatie 1

Hoi @dku2022,

Thanks voor je bericht, één waar ik toch wel van schrik. Wanneer ik de situatie bekijk vanaf onze kant, zie ik dat de laatste update alweer een tijdje geleden is gegeven. Dit kan absoluut niet de bedoeling zijn en is niet wat wij voor ogen hebben. Om meteen actie te ondernemen, heb ik ons speciale Fiber team gevraagd contact op te nemen met de aannemer en je per direct te informeren met een update. Ook wij willen je natuurlijk zo snel mogelijk kunnen opleveren. Houd daarbij je telefoon in de gaten. We gaan hier direct voor je achteraan! 

Hoi Boris ,

Zoals je misschien kan terugzien is afgelopen dinsdag alsnog het glasvezelaansluitpunt door Volker Wessels aangelegd. Ik had begrepen dat zei nu gaan patchen. En dat je na een dag of twee bericht zou krijgen om een afspraak te maken met een monteur van Guidion  om de boel aan te sluiten. Kan je zien of er al ‘licht’ in de tunnel te zien is? Ik hoor graag van je.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dku2022, je kunt de afspraak met Guidion maken op het moment dat de patch gezet is, dat zal vandaag of morgen gebeuren. De afspraaktool zal daarna geautomatiseerd toegestuurd worden. Ik kan niet zien of er licht in op het FTU komt, dat kan pas zodra er gepatcht is.

Reputatie 1

Hoi @dku2022, je kunt de afspraak met Guidion maken op het moment dat de patch gezet is, dat zal vandaag of morgen gebeuren. De afspraaktool zal daarna geautomatiseerd toegestuurd worden. Ik kan niet zien of er licht in op het FTU komt, dat kan pas zodra er gepatcht is.

Hoi Jason en Boris,

Kunnen jullie zien wanneer Volker Wessels mijn aansluiting gaat patchen? Dit zou afgelopen donderdag of vrijdag gebeuren. Maar tot nu toe geen melding om een afspraak met Guidion te maken...

Reputatie 7

Hoi @dku2022,

Goed dat je het bij ons navraagt! Ik zie inmiddels terug dat de plandatum om de laatste handen te leggen op de installatie, gepland zijn voor 30 juli. Volker Wessels Telecom dient daarover te communiceren. Kan in constateren uit je bericht dat dit niet is gedaan? 

Reputatie 1

Hoi @dku2022,

Goed dat je het bij ons navraagt! Ik zie inmiddels terug dat de plandatum om de laatste handen te leggen op de installatie, gepland zijn voor 30 juli. Volker Wessels Telecom dient daarover te communiceren. Kan in constateren uit je bericht dat dit niet is gedaan? 

Hoi @Boris,

Ik heb inderdaad wederom niks vernomen van Volker Wessels. Dank voor je update. We wachten nu maar weer tot 30 juli aanbreekt. Ik hoop dat we dan snel een afspraak met Guidion in kunnen plannen, dat zal ook misschien wel weer weken gaan duren of niet?