Beantwoord

Voorrwaarden

  • 26 February 2024
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Eindelijk een jaar na het eerste bericht in huis "Volgence week beginnen we in je straat te graven" van ODF, zijn ze gaan graven.
Ik denk dat is een mooi moment om een abonnement te nemen. Dat probeer ik dus braaf. Ik vul alles netjes in, wordt mij ineens het mes op de strot gezet en mag ik niet verder zonder Odidi toestemming te geven om mij te spemmen en te volgen wat ik doe.

Je kunt alleen verdergaan als je akkoord gaat met de voorwaarden.
  • Odido mag mij een aanbod doen en mij op de hoogte houden van acties en nieuwe producten.
  • Odido mag mij persoonlijk advies geven, passende aanbiedingen sturen en relevante content tonen op basis van mijn verbruiks- en persoonsgegevens. Zo kunnen we je tips geven over je dataverbruik of over het aanpassen van je abonnement en bundels. Bekijk voor meer informatie ons Privacy statement.

Vokgens mij is dit wettelijk niet toegestaan. De klantenservice wil niet helpen, dus dan moet ik maar een klacht bij de ACM indienen.

 

Bizar dit.

 

Henk

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 February 2024, 12:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @hjm229 

Achteraf kun je deze voorwaarden uitzetten in je Odido account bij privacy, bij mij staat ook alles op nee ✅

Dat zal misschien, maar deze manier het mes op mijn strot zetten is niet zo als het hoort.

Reageer