Waar blijft mijn glasvezel verbinding überhaupt?

  • 24 October 2023
  • 8 reacties
  • 100 Bekeken

Ik heb al meer dan 3 mails ontvangen dat de glasvezel aansluit datum is verzet.

 

Waar blijft mijn glasvezel verbinding überhaupt?

 

Als het deze maand niet aangesloten is dan annuleer ik mijn bestelling gewoon.

Wat een puinhoop bij Odido!

 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @llm1555, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel?  Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @llm1555, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel?  Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt!

Ik heb mijn klantnummer toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @llm1555, bedankt voor het toevoegen van je klantnummer.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het hier om hoogbouw gaat. Hoogbouw opleveringen kunnen langer duren doordat hier veel aan te pas moet komen. Denk bijvoorbeeld aan hoogwerkers. Ook moet de VvE toestemming geven om de glasvezel naar binnen te trekken. Daarnaast dient de wijkcentrale volledig opgeleverd te zijn. Als dit allemaal gereed is zal jouw order doorlopen!

Hallo,

Het klopt niet dat het hoogbouw zou zijn.

De voordeur van onze woning bevindt zich op de begane grond.
Ook de meterkast is op de begane grond.

Er is ook geen VvE.
 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @llm1555, bedankt voor je snelle reactie.

Jouw huis valt onder Mid/High rise. De status staat nu op november/december voor de huisaansluiting. Ik ga er vanuit dat je tegen die tijd meer informatie krijgt over je oplevering!

Recent was bij één van de buren iemand langs geweest voor de glasvezel. Op de kleding van de meneer stond T-Mobile, dus dit moet dan wél van Odido zijn geweest.

 

Is er al meer informatie wanneer mijn glasvezel punt wordt aangesloten?

 

Er was ook iemand van KPN langs geweest met de mededeling dat zij ook glasvezel gaan aanleggen.

 

Ik mag hopen dat Odido snel klaar is met de werkzaamheden?
Het zou bizar zijn als KPN eerder de glasvezel aangelegd krijgt.
 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @llm1555, ik heb onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Zij zullen het gaan onderzoeken en je opbellen om een update te geven over jouw oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze een voicemail in! 

Ik had al contact gehad met de aannemer ODF.

 

Ze zeiden uiterlijk 30 December.

 

Er was ook een probleem dat mijn mobiele telefoonnummer niet goed was doorgegeven door de klantenservice. Deze laten aanpassen door mijn huisnummer door te geven.

 

 

Nog steeds geen glasvezel en ook geen contact, enkel geautomatiseerde mails dat de aansluitdatum wéér is verschoven.

 

Al een jaar geleden werd er gezegd dat er glasvezel aangelegd zou worden, en een half jaar geleden dat de aansluiting binnenshuis geplaatst zou worden.

 

Allemaal loze beloftes. Ik word gewoon voor de gek gehouden hier.

Reageer