Waar blijft mijn installatiepakket?

  • 3 November 2023
  • 7 reacties
  • 116 Bekeken

Reputatie 1

Aanstaande maandag heb ik een afspraak staan met Guidion voor aansluiting van de apparatuur op glasvezel. Uiterlijk twee dagen daarvoor zou ik een installatiepakket moeten ontvangen. 
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen en ik verwacht niet dat het morgen binnen komt.

wat nu?
 

Erwin

Jason van Odido 5 maanden geleden

@Boogaard Wegens enorme drukte, kunnen we niet meer alles binnen 24 uur beantwoorden, sorry voor de verlate reactie! 

  1. De afspraak met Guidion is ook bij ons verplaatst naar 15 november;
  2. Het pakket wordt vandaag rond 15:00 uur bezorgd.

Hopelijk is hiermee alles beantwoord! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Boogaard, ik wil graag gelijk met je meekijken om ervoor te zorgen dat je het installatiepakket zo snel mogelijk nog gaat ontvangen! Ik kan alleen geen abonnement vinden op het e-mailadres dat gekoppeld is aan jouw account. Ik wil je daarom graag vragen om jouw klantnummer toe te voegen aan jouw profiel. Je kan jouw klantnummer vinden in je Mijn Odido account. Laat je het me weten zodra dit gedaan is? Dan kan ik aan de slag gaan voor je! 

Reputatie 1

Hi @Nora van Odido - ik had mijn klantnummer al in mijn profiel opgegeven. Geen idee waar ik het emailadres van de community kan aanpassen zodat het gelijk is aan dat van mijn Odido account.


Anyway… twee belangrijkere kwesties :
1:
Ik zie bij mijn Odido dat er nog steeds een afspraak met Guidion staat voor aanstaande maandag 6 november.
Dit ondanks dat ik gebeld heb met een van je collega’s en de afspraak verzet heb naar 15 november.
Omdat ik daarvan nog steeds geen bevestiging had ontvangen, heb ik telefonisch de afspraak verzet via Guidion’s klantenservice.
Hiervan heb ik wel een bevestiging gekregen.
Kun je me bevestigen dat de afspraak definitief verplaatst is van 6 naar 15 november 2023?

2:
Inmiddels heb ik een email ontvangen van odido dat mijn pakket onderweg is.
Echter, bij DHL weten ze van niks. De track en trace pagina toont dat het pakket met dat nummer niet gevonden kan worden.
Kun je er voor zorgen dat het installatiepakket vóór 15 november 2023 bij mij binnen is?
 

Met vriendelijke groet, 
Erwin


 

Reputatie 7
Badge +16

@Boogaard Wegens enorme drukte, kunnen we niet meer alles binnen 24 uur beantwoorden, sorry voor de verlate reactie! 

  1. De afspraak met Guidion is ook bij ons verplaatst naar 15 november;
  2. Het pakket wordt vandaag rond 15:00 uur bezorgd.

Hopelijk is hiermee alles beantwoord! 

Reputatie 1

@Boogaard Wegens enorme drukte, kunnen we niet meer alles binnen 24 uur beantwoorden, sorry voor de verlate reactie! 

  1. De afspraak met Guidion is ook bij ons verplaatst naar 15 november;
  2. Het pakket wordt vandaag rond 15:00 uur bezorgd.

Hopelijk is hiermee alles beantwoord! 

Yep. Inmiddels is het pakket binnen.

Ik kijk uit naar de dag van de oplevering! :)

Reputatie 1

vandaag is glasvezel internet opgeleverd .

Helaas komen de snelheden niet boven de 610Mbps uit (en gemiddeld rond de 580). En dat is bekabeld. Diverse korte CAT 6 kabeltjes gebruikt en rechtstreek op mijn laptop en desktop aangesloten.

Wat nu @Jason van Odido ?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Boogaard,  om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Reputatie 1

Ik hebdie flutkabel die bij de Zyxel was geleverd door mijn eigen kabel: 935 up en down :)

Reageer