Wacht op de glasvezel herstel

  • 12 June 2023
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

De installateur die T-Mobile heeft ingeschakeld is langs geweeSt. Lampje blijft rood en KPN moet langskomen. 

Nu al 5 Dagen geen internet. We zijn 2 thuiswerkers en nu hebben we dus een behoorlijk probleem. Wie weet wat we kunnen verwachten? Ik geloof dat KPN ons moet bellen binnen 5 werkdagen? 

Cal van Odido 10 maanden geleden

Hoi @Tmob-jeroen, heel goed dat je aan de bel trekt, ik sta je graag bij! Ik zie dat je zojuist al contact hebt gehad met een telefonische collega. Omdat ik een aantal taken over kan nemen van de technische dienst heb ik gelijk contact opgenomen met KPN NetwerkNL. Zij gaan hun uiterste best doen om snel de juiste monteur voor je te vinden en zij nemen morgen of uiterlijk overmorgen contact met je op. Ik ga alles op alles zetten om de druk zo hoog mogelijk voor je te houden op KPN NetwerkNL.

Daarnaast zie ik dat de collega je ook een code heeft toegestuurd voor onbeperkt data, super. Nu ga ik nog hard voor je aan de slag voor de permanente oplossing, deze moet snel voor je in zicht zijn!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tmob-jeroen, heel goed dat je aan de bel trekt, ik sta je graag bij! Ik zie dat je zojuist al contact hebt gehad met een telefonische collega. Omdat ik een aantal taken over kan nemen van de technische dienst heb ik gelijk contact opgenomen met KPN NetwerkNL. Zij gaan hun uiterste best doen om snel de juiste monteur voor je te vinden en zij nemen morgen of uiterlijk overmorgen contact met je op. Ik ga alles op alles zetten om de druk zo hoog mogelijk voor je te houden op KPN NetwerkNL.

Daarnaast zie ik dat de collega je ook een code heeft toegestuurd voor onbeperkt data, super. Nu ga ik nog hard voor je aan de slag voor de permanente oplossing, deze moet snel voor je in zicht zijn!

Het werkt nu! Dank. 

Reageer