Gisteren zou ons T-Mobile thuis pakket geactiveerd worden. Echter doet internet/tv het tot op heden niet. Het installatiepakket is op de juiste manier geïnstalleerd; het power lampje brandt, het WiFi lampje knippert en lan 4 knippert ook. Op tv geeft amino het volgende weer; unable to connect to DHCP server. Het probleem is dat het WAN lampje niet aanstaat en niet eens knippert. Ik heb de adapter al 10 sec uit de stekkerdoos gehaald, toen er nog steeds niks gebeurde heb ik het reset knopje ingedrukt en de procedure hiervan opgevolgd. Vanochtend heb ik ook met de klantenservice gebeld en die ‘dachten’ dat het aan de binnenkomende lijn ligt. Het is erg vervelend want door een verhuizing zitten wij inmiddels twee weken zonder internet en hadden wij verwacht dat dit op de beloofde datum zou werken. Nu is er een ‘ticket’ aangemaakt en komen jullie in max 3-5 dagen bij mij terug. Echter zou ik graag zien dat dit probleem vandaag opgelost wordt zodat wij kunnen genieten van ons tv en internet abonnement. Zeker gezien jullie installatie kosten in rekening brengen maar bij ons niets werkt op de afgesproken datum.
Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt!
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Bekijk origineel