Beste antwoord door Marcel MCi
Bekijk origineelWAN lampje brandt niet op modem
Hoi, sinds kort ben ik ook lid van t mobile thuis. Net alles aangesluiten volgens de handleiding. Het WAN lampje gaat niet branden op mijn modem.. het abonnement zou vanaf 28-11 actief moeten zijn.. kan iemand mij uit de brand helpen?
Excuses voor de late reactie @mtv5, ik zie dat er morgen een monteur bij je langs komt om de aansluiting na te kijken, laat zeker nog even weten of het gelukt is!
Hallo mtv5,
Het modem lijkt inderdaad goed aangesloten. Wellicht staat het signaal er nog niet op of is het signaal op het andere aderpaar gezet. (Normaal op rood / blauw, maar soms op de oranje en witte draad) Ik weet niet of je dat zelf kan proberen, het isra punt en de verbinding is de verantwoording van de netbeheerder kpn. Wacht anders even totdat een T-mobile moderator dit oppakt, of zelf even de servicedesk bellen.
Mvg. Marcel
Het modem lijkt inderdaad goed aangesloten. Wellicht staat het signaal er nog niet op of is het signaal op het andere aderpaar gezet. (Normaal op rood / blauw, maar soms op de oranje en witte draad) Ik weet niet of je dat zelf kan proberen, het isra punt en de verbinding is de verantwoording van de netbeheerder kpn. Wacht anders even totdat een T-mobile moderator dit oppakt, of zelf even de servicedesk bellen.
Mvg. Marcel
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.