wanneer gaat ons internet werken?

  • 27 January 2024
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Eind oktober 2023 heb ik een internetabonnement bij jullie aangevraagd. 4 januari zou deze in moeten gaan. We kregen het pakket binnen in november, prima. In november of december kwam ook de installateur van glasvezel langs. De installatie-afspraak blijft maar uit. Ik ben al sinds 10 december met jullie aan het bellen elke week en elke week krijgen we een onbevredigend antwoord. Ondertussen weer een week verder en je zou denken dat het dan nu eindelijk eens wordt ingepland. Wij hebben jullie werknemer bij het laatste gesprek al laten weten dat we het nog 1,5 week geven en anders de boel annuleren. Gaan jullie dit nog fixen of gaan we de stekker er dus maar uit trekken? Dit is natuurlijk niet normaal dat het zo lang moet duren. Wij hebben pas nieuwe buren en volgens mij hebben zij ook Odido en hebben zij al internet (kwamen hier halverwege december wonen). Raar!

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @BeukD 

Dit is niet de oplevering die wij voor ogen hebben, mijn excuses hiervoor! Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit. 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat Open Dutch fiber, de netwerkbeheerder, de aannemer heeft verzocht om de woning verder op te pakken. Er moeten namelijk nog werkzaamheden worden verricht in de wijkcentrale. Zodra dit is gebeurd en bij ons is gemeld, sturen wij gelijk een e-mail om de installatieafspraak in te plannen met Guidion. 

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten. Ik help je graag verder!

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @BeukD 

Dit is niet de oplevering die wij voor ogen hebben, mijn excuses hiervoor! Ik zoek graag voor je uit hoe het precies zit. 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat Open Dutch fiber, de netwerkbeheerder, de aannemer heeft verzocht om de woning verder op te pakken. Er moeten namelijk nog werkzaamheden worden verricht in de wijkcentrale. Zodra dit is gebeurd en bij ons is gemeld, sturen wij gelijk een e-mail om de installatieafspraak in te plannen met Guidion. 

Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten. Ik help je graag verder!

 

Reageer