Beantwoord

Wanneer glasvezel Amsterdam 1051

  • 3 March 2024
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Ruim een jaar geleden heb ik een verzoek ingediend voor een glasvezelverbinding bij mijn woning, in de verwachting dat ik zou kunnen profiteren van de snelle en betrouwbare internetdiensten die Open Dutch Fiber belooft. Volgens de informatie beschikbaar gesteld door Open Dutch Fiber, komen huizen die een contract hebben met Odido in aanmerking voor aansluiting. Aangezien ik een dergelijk contract heb, vraag ik me af waarom mijn huis nog steeds niet is aangesloten op het glasvezelnetwerk.

Ik begrijp dat de uitrol van glasvezel een complex proces is dat afhankelijk is van diverse factoren, waaronder planning, vraag en lokale infrastructuurvoorwaarden. Echter, gezien de tijd die verstreken is sinds mijn aanvraag, zou ik graag een update willen ontvangen over de voortgang van de werkzaamheden in mijn gebied en wat ik eventueel kan doen om het proces te versnellen.

Kunt u mij informeren over de huidige status van de uitrol van glasvezel in mijn regio en specifiek wanneer ik kan verwachten dat mijn woning wordt aangesloten? Daarnaast zou ik graag willen weten of er specifieke stappen zijn die ik kan ondernemen om dit proces te bevorderen.

Ik kijk uit naar uw reactie en hoop op een spoedige aansluiting op het glasvezelnetwerk, zodat ik kan genieten van de voordelen die dit moderne internet biedt.

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 March 2024, 23:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @citizen_stig 

Wat geeft de website van Open Dutch Fiber aan als je je postcode en huisnummer invult?

https://opendutchfiber.nl/

Odido biedt zijn diensten aan over het glasvezelnetwerk van Open Dutch Fiber maar ze zullen moeten wachten totdat Open Dutch Fiber je woning heeft aangesloten op glasvezel, misschien kan je Open Dutch Fiber eens bellen?

Reageer