wanneer komt die glasvezel die er al ligt?

  • 5 April 2023
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

in januari aanvraag gedaan. de check geeft aan dat glasvezel mogelijk is.

Bij graafwerkzaamheden een KLIC melding gedaan en op de tekeningen staan meerdere dataverbindingen (glas) getekend. (die uit zouden komen in de woonkamer, maar waarschijnlijk op rol in de grond liggen en mijn meterkast is 5 meter naar links.)

De bestelling blijft hangen bij ‘de installateur vd glasvezel neemt contact met u op’

 

Ik ben overgestapt om van het te dure ziggo abonnement af te zijn, maar nu 4 maanden later nog niets gehoord vanuit T-Mobile.

Wanneer gaat er iets gebeuren?

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @MarcelM, welkom op onze Community!

 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat er inderdaad iets mis gaat. De order is twee keer op Denied komen te staan, vandaag weer. Ik heb dit daarom doorgezet naar onze techneuten. Zij zullen contact met je opnemen of mij op de hoogte houden hiervan. Ik zal je de status met je delen als ze niet zelf al contact hebben opgezocht! To be continued.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MarcelM, welkom op onze Community!

 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat er inderdaad iets mis gaat. De order is twee keer op Denied komen te staan, vandaag weer. Ik heb dit daarom doorgezet naar onze techneuten. Zij zullen contact met je opnemen of mij op de hoogte houden hiervan. Ik zal je de status met je delen als ze niet zelf al contact hebben opgezocht! To be continued.

ben gebeld door t-mobile. zou blijven hangen bij ODF.

gebeld met ODF, die hebben nog steeds geen opdracht van t-mobile gehad.

er moet nog een order naar ODF dus.

Reputatie 7
Badge +9

@MarcelM ik zie dat wij de opdracht hebben doorgegeven. Het wachten is nu op Fiber. We wachten af.

hoi Tommie,

Had inmiddels ook met jullie gebeld, die opdracht was al 5 of 6x doorgezet, maar wordt niet geaccepteerd omdat er blijkbaar door de vorige bewoonster ook een aanvraag bij een andere partij was gedaan.

Helaas is die vorige bewoonster komen te overlijden waardoor het proces vast is gelopen… maar die zou jouw collega weer op gang helpen.

We wachten weer even af!

Reageer