Ik wacht nu al 3 weken op het nieuwe Zyxel T50 modem wat mij is toegezegd, omdat ik continue problemen met de Wifi heb van de huidige draytek. Bijna dagelijks klaagt men over de wifi die of geen bereik heeft, traag is en heel soms het netwerk volledig wegvalt. Gelukkig heeft T-mobile besloten om mij een nieuw type modem te sturen en zelfs de mails hierover al 3 weken geleden ontvangen dat deze onderweg is. Herhaaldelijk contact met de servicedesk gehad en telkens hetzelfde verhaal over problemen met de distributie en dus de levering.
Er is gelukkig wel iemand bij T-mobile, genaamd Wilko, die zich dit persoonlijk aantrekt en mij, net als vandaag, op de hoogte houdt. Hoe vriendelijk dit ook is, ik schiet hier niks mee op. Dit vind ik echt een diepte punt. Heb er alle begrip voor dat iets langer kan duren, maar dat er na 3 weken nog steeds niemand is die mij kan vertellen wanneer deze nu eindelijk komt, begrijp ik niet. Dit is niet wat je noemt klanten binden, maar klanten een reden geven om verder te kijken.
T-MOBILE, wanneer lossen jullie dit nu eens op. Dit kan echt niet.
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel