wanneer krijg ik wat te horen?

  • 15 January 2024
  • 25 reacties
  • 273 Bekeken

Ik heb een abbonement voor thuis internet en tv aangevraagd ( opnieuw)

Mijn vorige keer was niet echt een succes.

 

Nu heb ik een aanvraag gedaan op 20-12 

We zijn nu op 15-1 en heb nogsteeds niks gehoord over een levering??

Hoe zit dit?

 

 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Wroovers 

Super leuk om te lezen dat je hebt gekozen voor Odido, ik wil dat jij zo snel mogelijk van onze diensten kunt genieten! Ik ben daarom direct het systeem ingedoken om een ticket aan te maken naar onze Fiber afdeling. Zij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. 

Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heb je een DSL of glasvezel lijn aangevraagd. In dat laatste geval, is er al een glasvezelaansluiting in jouw woning aanwezig?

Ik heb glasvezel aansluiting besteld.

En ja glasvezel is zeker aanwezig.

Reputatie 7
Badge +14

Ok, maar je hebt wel een email bevestiging gehad? Want dan kun je ook inloggen in my-odido en je bestelling volgen.

Ja ik heb een bevestiging gehad.

Als ik op de site kijk dan staat er" er is iets fout gegaan" 

Heb 2 keer gebeld en ze zeggen u moet nog even wachten u heeft het aangevraagd in een feest periode waar veel mensen vrij zijn

 

Bent u er nog?

Odido chat is bij mij nog nooit werkend geweest. En als ik bel krijg ik weer zelfde.

Reputatie 7
Badge +14

@Wroovers  De moderators zijn de aangewezen personen om je verder te helpen.

Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Fijne avond.

Weer wachten dus zoals iedereen dat zegt.

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Wroovers 

Super leuk om te lezen dat je hebt gekozen voor Odido, ik wil dat jij zo snel mogelijk van onze diensten kunt genieten! Ik ben daarom direct het systeem ingedoken om een ticket aan te maken naar onze Fiber afdeling. Zij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. 

Ik ben nu een maand verder 3 telefoontjes en communitie verder maar ik heb nog steeds niks gehoord? Ja dat ik moet wachten

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Wroovers, ik zie dat mijn collega's van de Fiber afdeling dit inderdaad nog moeten oppakken voor je. Zij krijgen veel verzoeken binnen en behandelen alles op volgorde van binnenkomst. Ik wil je daarom vragen nog even geduld te hebben, we gaan hier zo snel mogelijk mee aan de slag voor je! 

Ik kan mijn bestellingen niet volgen, ik heb ook een nieuw abbonement aangevraagd afgelopen week en er staat nogsteeds u kunt verlengen. Ik heb wederom een bevestiging gehad. Gaat nu alles alleen bij mij fout??

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Wroovers, op dit moment zie ik maar één aanvraag in ons systeem. Dit is van 20-12-2023. Ik zie dat Fiber nog steeds contact met je moet opzoeken. Hopelijk gebeurt dit spoedig! 

Is er al wat bekend over met internet thuis we zijn week verder en hoor maar niks. Vind behoorlijk vervelend niks te hebben thuis

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wroovers, onze glasvezelafdeling heeft het op dit moment erg druk en hebben daardoor een kleine achterstand opgelopen. Ze doen hun best om alles zo snel mogelijk op te pakken. Hopelijk nemen ze spoedig contact met je op! 

Ik snap dat het druk is maar ik wacht nu bijna anderhalve maand word toch wel is tijd dat ik spullen krijg??

 

Als ik bel zeggen ze dat ik het bedrijf moet bellen die het aansluit.

Ik ben klant bij odido en vind het belachelijk lang duren.

 

Wachten jullie tot klanten boos worden ik werk van huis en gebruik nu al 4 weken me mobiele data. Ik heb geen tv en geen internet. Begint behoorlijk vervelend te worden.

 

Er is ook niemand die even een mail stuurt op belt van meneer excuus duurt wat langer dan verwqcht alleen als ik een bericht stuur krijg ik antwoord.

Misschien moet er even vaart achter aan gezet worden dit begint vervelend te worden zo!!

Reputatie 6
Badge +2

@Wroovers Ik vind het oprecht niet leuk om te lezen dat er nog geen contact is opgenomen. Ik heb gelijk een bericht gestuurd naar mijn collega van de Fiber afdeling, ik verwacht dat ik hier maandag meer over hoor. Ik zal gelijk een update plaatsten in dit topic! 

Heel erg bedankt voor de terug koppeling.

Als ze bellen mogen ze langer wachten dan 1 teut. 

 

Zo super die service

Bijna 2 maanden verder en heb nogsteeds niks!

Is er al wat bekend want ik heb nogsteeda niks gehoord.

Ik heb gebeld ligt na een maand nogsteeds bij de netwerk berheerder.

 

Gaat dit wel goed begin beetje moedeloos te worden.

En vooral als er niet gereageerd word!

Ik moest zelf vier maanden wachten. Odido geloofde niet dat het bij mij was aangesloten en stuurde zelfs een monteur om het te controleren.

Ja heel bijzonder wat ik vervelender vind is dat ze niet reageren en al een maand het zelfde zeggen!

Krijg ik nog ergens antwoord want mijn geduld raakt op! We zijn een week verder ???

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Wroovers, mijn excuses voor de lange wachttijd. Onze glasvezelafdeling (Fiber) heeft het op dit moment erg druk. Het kan daardoor langer duren voordat ze het ticket oppakken.  

Onzin

Me buurjongen vraagt het aan en binnen 2 weken is het er

Reageer