Wanneer ontvang ik mijn nieuwe modem + router? Wanneer heb ik een werkende 8Gb/s verbinding?

  • 6 December 2023
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Reputatie 2

Zoals in reacties al aangegeven, ik heb 29-11 de upgrade van 1Gb/s naar 8Gb/s besteld, maar tot op heden nog niets gehoord over de status. Ik heb 2 keer gebeld en daar wordt aangegeven dat ik er vertrouwen in moet hebben dat mensen ermee bezig zijn. Maar ze kunnen mij niet aangeven waar ze mee bezig zijn. Ik heb ook geen track & trace ontvangen voor mijn modem + router, dus ik vermoed dat mijn bestelling vergeten is. Ik lees hier en daar dat klanten wel hun modems en routers ontvangen hebben, waarom ik niet?

 

Ik wil graag een duidelijke status update waarin staat wat de geschatte duur is van dit alles. Waar zijn jullie nu mee bezig, wat moet er nog gebeuren en wanneer kan ik verwachten dat het werkt?

 

Overigens maak ik dit nieuwe topic aan omdat er niet gereageerd wordt op mijn reacties onder soort gelijke topics door Odido personeel.

 

 

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @CruciaL, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Wat gaaf om te lezen dat je gekozen hebt voor onze hoogste snelheid! Het is natuurlijk niet niks, 8 Gbit/s. Hiervoor moet al het apparatuur aangepast worden in de wijkcentrale en bij jouw thuis. Het kost daarom ook wat tijd om dit te organiseren en te realiseren. De monteurs zijn hier aardig druk mee de laatste tijd. Zodra het mogelijk is om de snelheid bij jou om te zetten wordt er vanzelf contact met je opgenomen door Guidion. Ik kan hier op dit moment geen tijdsindicatie van geven, ook kan ik het niet voor je versnellen. Iedereen komt aan de beurt maar het is wachten tot dat de monteur contact opneemt. Hopelijk kun je snel genieten van je nieuwe snelheid.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CruciaL, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Wat gaaf om te lezen dat je gekozen hebt voor onze hoogste snelheid! Het is natuurlijk niet niks, 8 Gbit/s. Hiervoor moet al het apparatuur aangepast worden in de wijkcentrale en bij jouw thuis. Het kost daarom ook wat tijd om dit te organiseren en te realiseren. De monteurs zijn hier aardig druk mee de laatste tijd. Zodra het mogelijk is om de snelheid bij jou om te zetten wordt er vanzelf contact met je opgenomen door Guidion. Ik kan hier op dit moment geen tijdsindicatie van geven, ook kan ik het niet voor je versnellen. Iedereen komt aan de beurt maar het is wachten tot dat de monteur contact opneemt. Hopelijk kun je snel genieten van je nieuwe snelheid.

Reputatie 2

Hi @CruciaL, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Wat gaaf om te lezen dat je gekozen hebt voor onze hoogste snelheid! Het is natuurlijk niet niks, 8 Gbit/s. Hiervoor moet al het apparatuur aangepast worden in de wijkcentrale en bij jouw thuis. Het kost daarom ook wat tijd om dit te organiseren en te realiseren. De monteurs zijn hier aardig druk mee de laatste tijd. Zodra het mogelijk is om de snelheid bij jou om te zetten wordt er vanzelf contact met je opgenomen door Guidion. Ik kan hier op dit moment geen tijdsindicatie van geven, ook kan ik het niet voor je versnellen. Iedereen komt aan de beurt maar het is wachten tot dat de monteur contact opneemt. Hopelijk kun je snel genieten van je nieuwe snelheid.

Beste Tommie,

 

Bedankt voor je reactie. Maar moet ik voordat de monteur langskomt niet al mijn modem + router ontvangen hebben? Die kunnen toch alvast opgestuurd worden? Of gebeurt dat pas wanneer de wijkcentrale in orde is?

 

Thanks.

Reputatie 7
Badge +9

De order zal automatisch doorlopen als het mogelijk is. Dan wordt ook het installatie pakket verzonden @CruciaL

Reageer