Wanneer wordt glasvezel aangesloten?

  • 26 April 2023
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

In maart heb ik glasvezel besteld voor in mijn nieuwe huis. Momenteel staat er dat de aannemer nog contact met me zou opnemen. Echter, dat is nog niet gedaan. Wanneer kan ik verwachten dat glasvezel aangesloten is bij mij thuis?

Momenteel heb ik nog steeds geen internet daar en dat zou ik wel graag zo snel mogelijk willen hebben. Mocht glasvezel te lang duren, zijn er nog andere opties om toch internet daar te krijgen in de tussentijd dat het wordt aangesloten?

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Yz03, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken, ik zie dat het gaat om een nieuwe glasvezellijn. Dit kan langer duren dan normaal. De onderaannemer zal contact met je opnemen zodra het mogelijk is om de oplevering te realiseren!

Er is op dit moment geen andere mogelijkheid bij ons om internet aan te sluiten. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Yz03, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken, ik zie dat het gaat om een nieuwe glasvezellijn. Dit kan langer duren dan normaal. De onderaannemer zal contact met je opnemen zodra het mogelijk is om de oplevering te realiseren!

Er is op dit moment geen andere mogelijkheid bij ons om internet aan te sluiten. 

Reageer