Wat is een normale levertijd voor glasvezel?

  • 25 November 2023
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb op 28-10 een overstap van Tweak aangevraagd omdat Tweak niet verder gaat. Door Tweak wordt ik steeds weer belazerd dus het kan niet snel genoeg. Helaas heeft Odido tot op heden nog niets gedaan. In Mijn Odido staat dat ze wachten tot de aanleg van de wijkcentrale afgerond is. Ik weet niet wat dit betekent en ik heb het idee dat er alleen maar gewacht wordt. Ik wil dus graag ook weg bij Odido want als het al zo begint dan verwacht ik niet veel goeds.

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @WHO010, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over jouw oplevering. Ik zie dat er een wensdatum is aangevraagd voor 30-11. Op dit moment is de lijn nog bezet door een andere provider waardoor de order nog niet door kan lopen. De order zal op 30-11 door moeten lopen, dan zal ik ook meer informatie moeten zien over de oplevering. Op dit moment is dit alles wat ik kan zien. Zou je na 30-11 opnieuw aan de bel willen trekken? Dan hoop ik wat meer duidelijkheid te hebben en anders zal ik het doorzetten naar onze glasvezelafdeling. Alvast bedankt.

 

Hey @fbroer, ook voor jou ben ik meteen gaan kijken en zag dat de monteur van Guidion het doorgezet heeft. Inmiddels heeft KPN NetwerkNL al een afspraak met je ingepland. Hopelijk ben je na het bezoek online! 

 

 

Bekijk origineel

3 reacties

Afgelopen maandag is de Guideon monteur geweest. Aangesloten en alles geïnstalleerd maar geen licht op de kabel. Ik vraag me af wanneer het allemaal gaat werken. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @WHO010, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over jouw oplevering. Ik zie dat er een wensdatum is aangevraagd voor 30-11. Op dit moment is de lijn nog bezet door een andere provider waardoor de order nog niet door kan lopen. De order zal op 30-11 door moeten lopen, dan zal ik ook meer informatie moeten zien over de oplevering. Op dit moment is dit alles wat ik kan zien. Zou je na 30-11 opnieuw aan de bel willen trekken? Dan hoop ik wat meer duidelijkheid te hebben en anders zal ik het doorzetten naar onze glasvezelafdeling. Alvast bedankt.

 

Hey @fbroer, ook voor jou ben ik meteen gaan kijken en zag dat de monteur van Guidion het doorgezet heeft. Inmiddels heeft KPN NetwerkNL al een afspraak met je ingepland. Hopelijk ben je na het bezoek online! 

 

 

@Tommie van Odido Dank voor je reactie. Ik heb zelf die wens datum niet aangegeven en ik kan hem ook niet zien in mijn odido. Dit is helaas bepaald door Tweak. Ondertussen heb ik op de eerst mogelijk datum een afspraak met een monteur gemaakt.

Reageer