Beantwoord

Wereldbol brandt niet - KPN aansluiting

  • 21 July 2022
  • 7 reacties
  • 262 Bekeken

Wij zijn recent verhuisd naar een woning met een KPN aansluiting in de woonkamer.

Nu probeer ik de modem aan te sluiten, maar wanneer ik de DSL kabel aansluit op een van de twee poorten in de muur gaan er maar 3 lampjes branden. De wereldbol blijft uit en ik heb dus ook geen internet (foto 1 & 2). 

Toen heb ik in de meterkast gekeken en geprobeerd het aansluitingspunt van KPN te vervangen met de meegeleverde poort van T-Mobile. Op basis van wat ik in de meterkast aantrof heb ik de blauwe en rode draadjes aangesloten. Helaas zonder succes, wat doe ik verkeerd?

 

icon

Beste antwoord door Lisa 22 July 2022, 16:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JorisDL 

Had je eerst ook internet van T-Mobile of heb je een nieuwe abonnement genomen? Is het signaal wel al actief volgens T-Mobile?

Bedankt voor je snelle reactie @Waqqas! Voorheen hadden wij geen T-Mobile. 20 juli is volgens T-mobile de installatiedatum dus dan neem ik aan dat het signaal actief is toch?

Reputatie 7
Badge +15

@JorisDL

Het KPN aansluitpunt hoor je eigenlijk niet zomaar open te maken maar had je de poort waar oranje en wit is aangesloten ook getest?

Woon je toevallig in een appartementencomplex? Vaak is er dan ook nog een centrale ISRA aanwezig ergens in het pand. Ik denk dat je de reactie van een moderator even moet afwachten die een monteur langs kan sturen.

@Waqqas 

Dan zal ik de reactie van de moderator afwachten. Bedankt voor het reageren!

Reputatie 7

Hi @JorisDL, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 🎈 Ik wilde jou hier gelijk mee verder helpen, omdat ik wil dat je zo snel mogelijk van een goede verbinding kunt genieten in jouw nieuwe stulpje. Echter zie ik dat één van mijn collega's mij al voor is geweest. Er is een monteur aangestuurd om jou hierbij te helpen. Zojuist heb ik je in een privébericht voorzien van een 7-daagse Unlimited Data voucher. Zo kun je een hotspot maken van jouw telefoon en kun je onbeperkt internetten, totdat de monteur langs is gekomen om jou online te krijgen. Laat je het weten zodra jij online bent op jouw nieuwe adres? Voor nu alvast een heel mooi weekend! 

Dag @Lisa! Bedankt voor je reactie, ik krijg een nieuwe modem opgestuurd omdat de eerste waarschijnlijk defect is. Is het mogelijk om nog zo’n voucher te krijgen om de tijd te overbruggen? Alvast bedankt!

Reputatie 7

Hoi @JorisDL,

Ik heb je zojuist een nieuwe code gestuurd via een privébericht, aangezien Lisa met een welverdiende vakantie is. Wil je ons laten weten wanneer het nieuwe modem is aangekomen? We horen het graag!