Beantwoord

Wifi activeren

  • 20 September 2023
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Ik heb zelf de modem geïnstalleerd omdat de monteur pas over drie weken kan komen. (De modem is ook verbonden met het glasvezelkastje van KPN en van stroom voorzien met een 12V adapter.) Kan Odido nu de verbinding activeren?

Zodra dat is gebeurd ga ik de afspraak met de monteur van Guidion afzeggen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 September 2023, 18:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ruben444 

Glasvezel wordt altijd geïnstalleerd door een monteur, zij melden de verbinding achteraf aan zodat de administratie klopt en vaak moet de monteur nog een extra handeling uitvoeren voordat de verbinding werkt.

Als je een andere converter hebt ontvangen dan de huidige KPN converter dan is de kans groot dat de monteur deze moet vervangen.

Wat ontzettend jammer! Er branden allerlei lichtjes dus ik had echt gehoopt dat het nu geactiveerd kon worden. 

Heeft het nog zin om Guidion te vragen of de monteur eerder kan komen? 

Reputatie 7
Badge +15

@ruben444

Je hebt denk ik een andere mediaconverter ontvangen van Odido en met de huidige mediaconverter is de kans groot dat de verbinding niet zal werken.

Hij zal vervangen moeten worden.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @ruben444, wanneer je Glasvezel aanvraagt, wordt de installatie door een monteur van Guidion uitgevoerd. De vezels en het aansluitpunt zijn erg kwetsbaar en de monteurs zijn hier speciaal voor opgeleid. Als je zelf installeert, vervalt alle garantie. Daarom wil ik je vragen te wachten op de installatiemonteur. De monteur meldt de installatie bij ons aan, waardoor wij weten dat we je abonnement kunnen starten. Zonder bezoek van de monteur wordt je abonnement dus niet actief. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend!

Reageer