wifi punt terug gestuurd, maar jullie hebben het niet ontvangen

  • 8 April 2024
  • 8 reacties
  • 40 Bekeken

Ik heb 3 weken geleden mijn wifi punt terug gestuurd via DHL maar nu zie ik net dat jullie nog niks hebben ontvangen. 

Ik heb van die dag 3 bewijsjes van afgifte, als het goed is was het deze. (Maar ik heb ook nog de andere 2 bewaard)

 

Tommie van Odido 21 dagen geleden

Hi @Ingeltje23, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee. Ik heb de T&T code bij DHL ingevoerd, echter is er geen zending te herkennen met deze code. Heb je toevallig een andere code van DHL ontvangen of is dit de enige? 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ingeltje23, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee. Ik heb de T&T code bij DHL ingevoerd, echter is er geen zending te herkennen met deze code. Heb je toevallig een andere code van DHL ontvangen of is dit de enige? 

 

Ik heb 3 weken geleden mijn wifi punt terug gestuurd via DHL maar nu zie ik net dat jullie nog niks hebben ontvangen. 

Ik heb van die dag 3 bewijsjes van afgifte, als het goed is was het deze. (Maar ik heb ook nog de andere 2 bewaard)

 

Deze 2 codes zijn ook van diezelfde dag

Ik heb op het pakket voor de zekerheid ook nog de code geschreven van het qr label

Reputatie 7
Badge +9

Beide zendingen kan ik ook niet vinden @Ingeltje23. Kun jij de zendingen wel zien in de DHL app of website?

Beide zendingen kan ik ook niet vinden @Ingeltje23. Kun jij de zendingen wel zien in de DHL app of website?

Nee, ik heb ze er ook niet in staan. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb het wifipunt handmatig voor je afgemeld @Ingeltje23

Ah super fijn!! Ik hoop dat het apparaat alsnog bij jullie aankomt 🙏

 

Dankjewel 

Reputatie 7
Badge +9

Daar gaan we wel vanuit @Ingeltje23

Reageer