Beantwoord

wifiplus

  • 4 April 2023
  • 8 reacties
  • 122 Bekeken

Hoi bij de klantenservice zeggen ze dat het eerste wifiplus punt draadloos kan maar in de beschrijving staat van niet is het nu wel of niet mogelijk want nu zoals deze bij mij staat werkt draadloos niet

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 April 2023, 22:06

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2

Het eerste WIFI punt werkt gewoon draadloos bij mijn dochter.

Installeer hem volgens de gebruiksaanwijzing en alles zal perfect werken

Maakt het uit welke modem ik heb want een oude Huawei staat overal met kabel verbinden

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @djangla 

Met de Huawei of Draytek moet het eerste WiFi punt bekabeld worden aangesloten, met de Zyxel modem kan het eerste WiFi punt draadloos worden aangesloten zodat deze een mesh netwerk vormt met de Zyxel.

Thanks ik moet of een tweede wifipunt aant vragen of een andere modem 👍

Reputatie 7
Badge +6

@djangla De moderators zijn de laatste tijd coulant met het omwisselen van oudere modems. Ik zou op een reactie van een van hen wachten om dat in orde te maken. Dat scheelt je weer 2,50 per maand omdat je een wifipunt minder nodig hebt.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @djangla, welkom op onze Community!

Ik maak graag de switch voor je in orde! Je ontvangt dan de Zyxel T-50, deze werkt uitstekend met de WAP's. Zal ik het modem voor je omwisselen? Hoor graag van je terug.

Heel graag idd 

Ze zijn onderweg maar wat wil je dat ik met de oude Huawei doe kan die weg of moet ik die opsturen

Reputatie 7
Badge +9

@djangla de Huawei hoeven wij niet meer terug. Deze kan in de kast of gerecycled worden!🌈

Reageer