Wifipunt teruggestuurd, boete opgelegd

  • 19 February 2023
  • 2 reacties
  • 483 Bekeken

Als onderdeel van mijn internetabonnement krijg ik een gratis (gehuurd) wifipunt. Dat heb ik niet meer nodig. Ik besloot het wifipunt daarom terug te sturen. Ik heb via de website de huur van het wifipunt opgezegd. Ik ontving van T-Mobile een DHL-mailinglabel waarmee ik het apparaat kon terugsturen via een DHL-servicepunt in de buurt. 

Als ik naar de leveringstatus kijk zie ik dat het pakket is blijven hangen in het sorteercentrum "in afwachting van de data". Wat dat betekent weet ik niet.

Nu krijg ik een e-mailbericht van T-Mobile dat deelt mede dat ik vanwege het niet aankomen van het pakket een boete van 70€ moet betalen. Dit ondanks het feit dat ik het apparaat kosteloos huurde en het niet terugkomen van het appraat te danken is aan de gebrekkige logistiek van T-Mobile.

Gezien de omstandigheden lijkt het mij misschien beter om de opzegging van de gratis huur ongedaan te maken zodat ik het apparaat niet terug hoef te sturen en geen boete hoef te betalen.

Maar T-Mobile zou het pakket ook kunnen ophalen bij DHL.

In het mailbericht waar medegedeeld is dat ik een boete moet betalen staat geen contactadres en geen telefoonnummer, maar wel de suggestie dat ik vragen kwijt kan in dit forum.

Zou een T-Mobilemederwerker contact met mij kunnen opnemen?

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @jdthood2, goed dat je dit aankaart. Ik zie inderdaad precies het zelfde staan. Ik heb hem in ons systeem afgemeld, je zult hier geen meldingen meer van krijgen. De e-mail die gestuurd is kun je dus ook negeren! Ik wens je nog een hele fijne dag.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jdthood2, goed dat je dit aankaart. Ik zie inderdaad precies het zelfde staan. Ik heb hem in ons systeem afgemeld, je zult hier geen meldingen meer van krijgen. De e-mail die gestuurd is kun je dus ook negeren! Ik wens je nog een hele fijne dag.

Bedankt voor de snelle reactie en voor de goede oplossing.

Reageer