Beantwoord

Wifipunten kunnen niet besteld worden

  • 27 November 2023
  • 12 reacties
  • 72 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Beste Odido,

 

Ik kan helaas de wifipunten (2x) niet bestellen. Dit kan noch mobiel als via de browser. Er zijn meerdere browsers gebruikt, eveneens een incognito venster. Cookies en cache zijn gewist.

 

 

Ik kan er op klikken, maar er gebeurt verder niets.

 

Ik hoor graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

Avioma.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 28 November 2023, 11:24

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Avioma 

Ik heb het net ook even beken via de app en als ik op WiFi punt toevoegen druk dan kan ik het aantal WiFi punten kiezen, kan je het eens op een andere apparaat proberen? Indien je klantnummer in je community profiel staat dan kan een moderator je ook helpen hiermee.

Hallo @Avioma 

Ik heb het net ook even beken via de app en als ik op WiFi punt toevoegen druk dan kan ik het aantal WiFi punten kiezen, kan je het eens op een andere apparaat proberen? Indien je klantnummer in je community profiel staat dan kan een moderator je ook helpen hiermee.

Geprobeerd, meerdere telefoons en meerdere laptops geprobeerd. Allemaal hetzelfde.. Foutje in mijn account wellicht? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Avioma, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wilde direct de wifipunten voor je bestelling maar tot mijn verbazing is het gister avond al gelukt. Veel plezier met je nieuwe wifipunten!

Hey @Avioma, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik wilde direct de wifipunten voor je bestelling maar tot mijn verbazing is het gister avond al gelukt. Veel plezier met je nieuwe wifipunten!

Beste Tommie,

 

Ik heb ze gisteravond via de klantenservice kunnen bestellen. De app / browser werkt het nog steeds niet. Ik denk dat er een bug in mijn account zit?

 

 Ik hoor het wel even. 

@Tommie van Odido

 

Het aparte is dat ik nu 2 oude wifi punten gestuurd krijg.

 

 

Terwijl hieronder iets heel anders staat:

 

 

Volgens mij heb ik Wifi6 (T56 modem) en geen Wifi5.

 

Ik hoor graag hoe dit opgelost gaat worden.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Avioma, dit komt omdat we de T-50 nog niet ontvangen hebben en dit is nog niet verwerkt in ons systeem. Ik heb de order van de WAP's proberen te cancelen en hopelijk gaat dit goed. Ik kan nog geen nieuwe wifipunten naar je opsturen omdat de T-50 nog niet retour is. Zodra dit verwerkt is zal het systeem dit pas toelaten. Dan kun jij zelf ook de nieuwe wifipunten aanvragen. Alvast bedankt voor je geduld! 

@Tommie van Odido dat is apart:

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Zo te zien is hij gisteren ontvangen @Avioma. Je retour zal dan nog verwerkt moeten worden en daarna moet het nog afgemeld worden in ons systeem. Hier kan wat tijd overheen gaan. 

@Tommie van Odido Ik zie dat ik ze nu wel kan bestellen.

Ook zie ik dat de verhuizing is afgerond. Als ik ze nu bestel, krijg ik toch weer de oudere variant:

 

 

Kun jij dat aanpassen? :)

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Avioma

Dat gaat inderdaad niet helemaal goed. Ergens is het systeem in de war geraakt 😅.

Ik zie dat er al twee WAP6807 zijn verstuurd die kan ik niet meer tegenhouden helaas. Ik heb ze wel gelijk omgewisseld voor de WX5600. Als je de WAP6807 kan je ze meteen retour sturen, en de WX5600 komt asap jouw kant op. 

Sorry voor het ongemak. 

Dus als ik het goed begrijp @Sven-Odido dan krijg ik nu 2 pakketten, 1 met de WAP6807 en 1 met de WX5600? En als ik de WAP6807 heb meteen terugsturen? Dan heb ik toch een retour code nodig? Krijg ik die van jou?

Reputatie 7
Badge +9

Dat klopt @Avioma. In Mijn Odido kun je bij je bestellingen de QR-code vinden. Kan zijn dat de nieuwe wifipunten eerst bezorgd moeten worden nog. Ontvang je geen QR-code? Geen zorgen, dan kun je op deze manier het apparatuur retour sturen: 

 

Reageer