Bestelstatus afgerond, maar vaste telefoon werkt (nog) niet voip status niet geregistreerd

  • 2 May 2023
  • 9 reacties
  • 76 Bekeken

Vanmorgen is T-Mobile thuis geïnstalleerd, internet werkt prima, maar de vaste telefoon werkt niet. Zyxel modem zegt voip status niet geregistreerd en het telefoon lampje op het modem is uit.

Hoe is dit op te lossen?

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @willemsenr, welkom op onze Community!

Ik heb een reprovision uitgevoerd op het modem en daarna gereboot in de hoop dat de registratie gepushed werd. Echter heeft dit niet geholpen de registratie te pushen. Nu kan ik op dit moment niet meer doen dan het ticket afwachten. Normaliter hebben we een standaard verwerkingstijd van vijf dagen. Vaak wordt het wel eerder opgepakt, door drukte kan dit tot het uiterste oplopen. We wachten af!  

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2

Dat kan tot een half uur zeker duren, geef het anders hier vanavond door.

Een moderator van T-Mobile zal er zeker morgen op terug komen

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @willemsenr 

Is vast bellen in je My T-Mobile account onder abonnementen wel actief of in behandeling? De anders PHONE poort kan je ook nog proberen achter de Zyxel.

Dat kan tot een half uur zeker duren, geef het anders hier vanavond door.

Een moderator van T-Mobile zal er zeker morgen op terug komen

Ik heb de afmeld email rond 11.30 vanmorgen ontvangen met inderdaad de melding om na een half uur te kijken of het werkt, maar dat bleek dus niet het geval….

Hallo @willemsenr 

Is vast bellen in je My T-Mobile account onder abonnementen wel actief of in behandeling? De anders PHONE poort kan je ook nog proberen achter de Zyxel.

Abonnement is actief volgens Mijn T-Mobile en in het modem staat voip op poort 1, daar zit de telefoonkabel ook in.

 

Reputatie 7
Badge +15

@willemsenr 

Probeer eens om de telefoonkabel in de andere PHONE poort te pluggen.

@willemsenr

Probeer eens om de telefoonkabel in de andere PHONE poort te pluggen.

Geprobeerd, zonder het gewenste resultaat. Ook het modem herstarten helpt niet.

Dat kan tot een half uur zeker duren, geef het anders hier vanavond door.

Een moderator van T-Mobile zal er zeker morgen op terug komen

Het zou mooi zijn, als een T-Mobile moderator hier naar kan kijken, vaste telefoon doet nog steeds niets.

Inmiddels heb ik ook contact gehad met de klantenservice en het blijkt, dat er iets nog niet geregistreerd is. Dit kan blijkbaar niet meteen verholpen worden, maar via een ticket. Ik hoop niet dat dit nog dagen gaat duren, dus als iemand een snellere manier weet…..

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @willemsenr, welkom op onze Community!

Ik heb een reprovision uitgevoerd op het modem en daarna gereboot in de hoop dat de registratie gepushed werd. Echter heeft dit niet geholpen de registratie te pushen. Nu kan ik op dit moment niet meer doen dan het ticket afwachten. Normaliter hebben we een standaard verwerkingstijd van vijf dagen. Vaak wordt het wel eerder opgepakt, door drukte kan dit tot het uiterste oplopen. We wachten af!  

Reageer