Kan Mijn Vaste Telefoon Fritzfon c6 niet Registeren Modem Fritzbox 7590 AX

  • 11 June 2023
  • 33 reacties
  • 361 Bekeken

ik krijg mij vaste telefoon niet geregisteerd het nummer niet.
ik krijg een melding in mijn modem.
aanmelding van het internetnummer dit is mijn vaste telefoonnumer denk ik,ik krijg een melding in mijn modem en op mijn telefoon dat het nummer niet geregisteerd kan worden en dan de melding

is niet geslaagd.Remote site meldt de oorzaak 401
ik heb geen idee wat dat betekent,ik heb zaterdag een mail gestuurd naar avm service daar is het fritzbox modem van ik heb gister een mail terug gehad van hun zijn zeggen dat mijn Dect aangemeld is maar mijn telefoonnummer is niet geregisteerd hij zei toen dan moet je ff in je log kijken.
dat heb ik gedaan en daar stond die melding.
ik heb mijn telefoon via een handleiding op hun website geinstalleerd dus dat zou goed moeten zijn.
ik heb er maar ff een andere vaste telefoon op aangesloten aan de zijkant van het modem zolang ik ik die fritzfon c6 niet kan gebruiken

ik heb bij username mijn SIP ingevuld in mijn modem en het wachtwoord die ik zelf moest aanmaken in mijn T-mobile Thuis Account,verder kan ik daar niks invullen

ik heb bij Telefonie dus mijn handset 1 Dect dat is die fritzfon en de telefoon die ik ff op het modem heb aangesloten heet Telefoon dan mijn naam en dan fon1 met mijn telefoonnummer uitgaand en bij telefoonummer inkomend alle

bij locatie gegevens heb ik het volgende ingevuld

land nederland

landnummer 0031 niet aan elkaar zoals ik hier tik

netnummer 035

 

bij uitgaand telefoonummer mijn eigen telefoonnummer

 

ik heb mijn pc en tv bedraad aangesloten

bij aanbieder internettelefonie  Voip.t-mobilethuis.nl

 

DNSv4-server gebruiken aanbevolen door de internetaanbieder

ik heb openbare DNS-server heb ik aangevinkt

bij DNS storing uitwijken naar een openbare DNS-server

bij internetaanbieder heb ik T-Mobile Thuis geselecteerd

 

ik heb ff 2 screenshots bijgevoegd

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

 

 

 

 

TMTV 10 maanden geleden

Hoi @Doommaniac,

Het goede nieuws is dat je waarschijnlijk niets fout doet. Dit is het gevolg van een hardnekkige bug in My T-Mobile Thuis. Daardoor wordt er een ander wachtwoord ingesteld dan je hebt ingevoerd. Op dit moment is de enige manier om hier omheen te komen het volgen van de handleiding waar ik in dit topic naar link. Zo krijg je te zien welk wachtwoord er nu echt is ingesteld. Als je dat invoert in je Fritzbox moet het lukken. Het is een flinke omweg, maar in afwachting van een definitieve oplossing wel de enige weg. Mocht je er niet uitkomen, laat het gerust weten. Succes!

PS Ik heb @Jason om een update gevraagd over deze bug. Hopelijk is de oplossing nabij!

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Doommaniac,

Het goede nieuws is dat je waarschijnlijk niets fout doet. Dit is het gevolg van een hardnekkige bug in My T-Mobile Thuis. Daardoor wordt er een ander wachtwoord ingesteld dan je hebt ingevoerd. Op dit moment is de enige manier om hier omheen te komen het volgen van de handleiding waar ik in dit topic naar link. Zo krijg je te zien welk wachtwoord er nu echt is ingesteld. Als je dat invoert in je Fritzbox moet het lukken. Het is een flinke omweg, maar in afwachting van een definitieve oplossing wel de enige weg. Mocht je er niet uitkomen, laat het gerust weten. Succes!

PS Ik heb @Jason om een update gevraagd over deze bug. Hopelijk is de oplossing nabij!

hoi TMTV

bedankt voor de info als ik dit Topic klik in jou reactie wordt ik door geleid naar een ander Topic

gaat dat over Guide voip-/sip -inloggevens achterhalen met de zyxel  of zit ik niet in het goede Topic

ik heb mijn zyxcel T54 modem nog hier liggen kan ik daar iets uit halen misschien het wachtwoord ofzo

ik weet het niet maar ik denk vraag het ff

 

Reputatie 7
Badge +6

@Doommaniac Ik heb het topic gemaakt ten tijde van de T50, de voorganger van de T54, maar het werkt nog steeds. Als je de T54 aansluit en dan het script uitvoert, zou je het VOIP-wachtwoord te zien moeten krijgen.

ok bedankt

ik ga het morgen ff proberen

bedankt voor je hulp mocht ik er niet uitkomen dan laat ik het wel ff weten

hoi TMTV

ik heb precies het script gevolgd maar ik krijg het niet voor elkaar.

ik heb het modem van T-mobile aangesloten de T54 en python 3.11 64 bit gedownload en geinstalleerd

ik heb bij de installatie het onderste vinkje ook aangevinkt dat stond in het script.

als ik dus intik bij cmd wat in het script staat dus cd….user gebruikersnaam en de map downloads dus die hele regel die wat in het script staat en die kopieer ik en plak in de prompt en dan krijg ik de melding het opgegeven pad kan niet gevonden worden.

ik zal ff wat screenshots bijvoegen,misschien doe ik iets niet goed.

de tweede screenshot dat heb ik eerst gedaan

Reputatie 7
Badge +6

@Doommaniac “<gebruikersnaam>” was bedoeld om aan te geven dat je daar zelf iets moet invullen. De < en > moet je weglaten. Dan zou het moeten werken.

Reputatie 7
Badge +9

@Doommaniac Ik ben op dit moment alles hierover aan het verzamelen. Ik wil jou hier ook bij betrekken, echter kan ik geen abonnement vinden op je e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je account? Dit lijkt op ABC12345, 3 letters en 5 cijfers en staat in My T-Mobile!

 

hey Tommie

dat is een goede zaak dat je hier alles over gaat verzamelen.

mijn e-mailadres is veranderd laatst door een collega van jullie Cal.

mail = XXXX

 

dat zou moeten kloppen als het goed is ik kan alleen niet met dat adres inloggen in mijn T-mobile Thuis account en met mijn ww ik krijg elke keer melding dat of mijn mail adres niet goed is of mijn ww maar het is wel goed want ik heb dat opgeslagen in mijn norton paswoord manager.

ik gebruik wel Adguard en cookie auto delete ik heb de cookies toegang gegeven tot de website van T-mobile en Adguard ff 30 seconden uitgeschakeld maar kom er niet in moet nu een kwatier wachten.

 

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Reputatie 7
Badge +9

@Doommaniac bedankt voor je snelle reactie.

Op dat e-mailadres kan ik ook geen abonnement vinden. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kan ik je abonnement op deze manier opzoeken!

postcode XXXX

geboortedatum XXXX

rekeningnummer laatste 4 cijfers XXXX

 

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.

Reputatie 7
Badge +9

@Doommaniac bedankt!

Het is niet handig om persoonlijke gegevens openbaar te delen, vandaar mijn aanpassingen aan je berichten. Je My T-Mobile account is gelinkt aan het e-mailadres dat eindigt op: xxxxxxxx_666@t-mobilethuis.nl. Kan je met dit e-mailadres wel inloggen?

ik had dus het mail adres eindigend op pm.me

ik heb laatst dus een mail adres aangemaakt in mijn account ik dacht dan heb ik iets voor spam mail

dus eindingend op t-mobilethuis.nl

dus dan is de pm.me verwijderd dus kan je geen meerdere mail adressen aanmaken bij t-mobile

ik gebruik liever dat mail adres eindigend op pm.me

ik gebruik protonmail dus alles van proton wat zij aanbieden dus dan geen T-mobile adres liever.

ik had ff niet door ik dacht dat jij mijn een pm had gestuurd dus vandaar dat ik mijn gegevens gaf anders had ik dat nooit gedaan.

Reputatie 7
Badge +9

@Doommaniac dat snap ik helemaal, geeft niks. Ik was er erg snel bij!

Ik stuur je een privébericht, dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen om je e-mail te wijzigen.

ok is goed

Reputatie 7
Badge +6

@Doommaniac Is het nog gelukt om je tijdelijke VOIP-wachtwoord eruit te halen?

@TMTV 

nee helaas niet maar ik heb op 12 juni in dit topic onder mijn gebruikersnaam

vertelt wat ik  gedaan heb met 2 screenshots erbij ik ben vergeten @TMTV  erbij te vermelden.

Reputatie 7
Badge +6

@Doommaniac Dat klopt, maar daar zat een foutje in. Daarop heb ik onderstaande suggestie gestuurd, waarmee het zou moeten werken. Als je dit probeert, lukt het dan wel? 

@Doommaniac “<gebruikersnaam>” was bedoeld om aan te geven dat je daar zelf iets moet invullen. De < en > moet je weglaten. Dan zou het moeten werken.

 

@TMTV 

ik krijg het niet voor elkaar.

kan het misschien komen omdat ik mijn hardeschijf versleuteld heb dat hij het opgegeven pad niet kan vinden.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

@Doommaniac Dat zou niet uit moeten maken. Kun je een screenshot sturen van wat je gedaan hebt en welke foutmelding je krijgt? In jouw geval zouden dit de twee juiste commando's moeten zijn:

cd "C:\Users\Doomm\Downloads"

en vervolgens

python voip.py

 

ik stuur ff een screenshot.

ik had het dus niet goed in prompt gezet,ik had het zo gedaan


cd "C:\Users\Doomm\Downloads"python voip.py

maar dat was dus verkeerd ik heb het nu zo gedaan zo als je zij

cd "C:\Users\Doomm\Downloads" en dan enter en dan

python voip.py


dan krijg ik een hele lijst te zien waar ik niet zoveel van snap.

het eerte screenshot wat je te zien krijgt is dus eigenlijk het tweede screenshot.

en het tweede screenshot is het eerste screenshot

Reputatie 7
Badge +6

@Doommaniac Zo te zien kan het script geen verbinding maken met de T-Mobile-server. Is je computer verbonden via de Zyxel T54? Als je het script via de Fritzbox uitvoert, werkt het niet.

ja mijn pc is verbonden met Zyxel T54

maar ik een vpn van proton moet ik die soms uitzetten

 

Reputatie 7
Badge +6

Ah, dan is dat de boosdoener. De VPN moet inderdaad uit.

nu werkt het wel krijg ik krijg mijn wachtwoord nu te zien.

maar volgens mij heb ik dat zelf aangemaakt.

dat staat bij lijn 1 mijn Gebruikersnaam en wachtwoord.

lijn 2 geen gegevens gevonden.

dus met dit wachtwoord moet ik me vaste telefoonummer kunnen  registeren in mijn fritz modem.

 

Reputatie 7
Badge +6

Dit wachtwoord moet je inderdaad in je Fritzbox zetten. Wanneer heb je dit wachtwoord ingesteld via My T-Mobile Thuis? Mocht het daarna nog niet werken, dan kun je opnieuw een wachtwoord instellen via My T-Mobile Thuis, het script uitvoeren en dan dat wachtwoord gebruiken.

Reageer