krijg voip niet geregistreerd in fritzbox4060.

  • 18 December 2023
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste, wie kan mij helpen? Krijg voip niet geregistreerd. Heb de gebruikersnaam uit mijn Odido gebruikt en een eigen password met goed resultaat aangemaakt. Hoe ik ook probeer in de fritzbox4060 aan temelden met andere provider of via t-mobile thuis  niets werkt. Alle voorbeelden geprobeerd welke in ik de community tegen kwam .Nu las ik dat het bij het aanmaken van een password er iets anders uitkomt als dat opgegeven wordt is dat nu nog actueel? Ik had KPN en dat installeerde zichzelf compleet incl. telefonie in de fritzbox. Kan dit ook zo bij Odido?

zie graag jullie bevindingen en de oplossing!

Waqqas 4 maanden geleden

Hallo @Gerth 

Die bug bij het aanmaken van een VoIP wachtwoord speelt nog steeds. Je dient het wachtwoord te achterhalen middels dit script.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gerth 

Die bug bij het aanmaken van een VoIP wachtwoord speelt nog steeds. Je dient het wachtwoord te achterhalen middels dit script.

Hallo Waqqas bedankt voor je bericht. Ik ga binnenkort een poging wagen om het password te bemachtigen. Laat je weten of het is gelukt

Hallo Waqqas bedankt voor je bericht. Ik ga binnenkort een poging wagen om het password te bemachtigen. Laat je weten of het is gelukt

Is het gelukt?

Helaas nog niet gelukt. Heb nu voicemail doorgeschakeld naar e-mail. 
Binnenkort nog even een poging doen

Reputatie 7
Badge +6

@Gerth Mocht het niet lukken, laat het gerust weten. Vermeld daarbij waar je precies vastloopt, dan kan ik met je meedenken.

https://nl.avm.de/service/vrije-modemkeuze/fritzbox-op-de-dsl-aansluiting-van-odido-configureren/

 

Fritzbox achter odidomodem en ingesteld volgens bovenstaande link 

dect werkt nu ook op de fritzbox

Reageer