Beantwoord

Nummerweergave huistelefoon

  • 2 November 2017
  • 26 reacties
  • 7431 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

26 reacties

Reputatie 7
Hi Marjolein1982, ik ga meteen kijken of we dit kunnen verhelpen! Zou je hiervoor de onderstaande stappen eens willen proberen?

Bel naar 085-7732598 en druk tijdens het gesprek de "5" toets in. Hoor je wanneer je dit doet FIVE gesproken worden aan de andere kant van de lijn? Zo niet stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht, dit kan je doen onder je Profiel, dan kijk ik met je mee!

Hoor je wel Five uitgesproken worden? Start dan de modem opnieuw op door deze even een aantal seconden van de stroom af te halen en dan weer opnieuw aan te sluiten en herhaal dit ook voor het basisstation van je telefoon. Ik hoor graag of het hiermee gelukt is!