porteren

  • 12 July 2023
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Op 1 April hebben wij geprobeerd een nummer van KPN naar T Mobile te porteren. Ik heb nu nog 10 gesprekken gehad met de klantenservice, 3 keer verbinding verbroken tijdens gesprek. 3 keer heeft de back-Office ernaar gekeken en gezegd dat alles gelukt was en ondertussen nog niks in orde….wel alle maanden een keurige automatische incasso, dat gaat wel goed.

als ik vanaf het thuisnummer bel naar mijn mobiel nr doet de verbinding het wel maar krijg ik een heel ander nummer in beeld, niet het nr dat wij willen porteren(ook zakelijk nummer, dus al die tijd niet bereikbaar).

Ik ben ten einde raad en denk echt dat niemand binnen T Mobile weet hoe dit op te lossen. Graag hulp!!

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @IngeBouman, welkom op onze Community!

Ik wil graag een poging wagen, echter heb ik deze situatie nog niet eerder meegemaakt. Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile → Mijn Gegevens → Bonvenaan de pagina: Jouw klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @IngeBouman 

Wil je het nummer van KPN porteren naar je nieuwe T-Mobie thuis abonnement of had je al een T-Mobile thuis abonnement en gaat het enkel om vast bellen en nummerbehoud?

Een nummer uit een andere regio porteren kan niet had ik gelezen, 030 naar 020 bijvoorbeeld.

Hallo @IngeBouman 

Wil je het nummer van KPN porteren naar je nieuwe T-Mobie thuis abonnement of had je al een T-Mobile thuisabonnement en gaat het enkel om vast bellen en nummerbehoud?

Een nummer uit een andere regio porteren kan niet had ik gelezen, 030 naar 020 bijvoorbeeld.

Wij hadden al een T MObile abonnement maar zonder vast bellen. Wij hebben de vast bellen toegevoegd met het verzoek het nr van KPN(in dezelfde regio) te porteren.

Reputatie 7
Badge +14

Wad dat kpn nummer één analoge pstn aansluiting? Of hoort het bij een internet aansluiting? En staat het nummer bij kpn op hetzelfde adres geregistreerd als de t-mobile thuis aansluiting?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @IngeBouman, welkom op onze Community!

Ik wil graag een poging wagen, echter heb ik deze situatie nog niet eerder meegemaakt. Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in My T-Mobile → Mijn Gegevens → Bonvenaan de pagina: Jouw klantnummer: ABC12345. Alvast bedankt! 

Reageer