Beantwoord

telefoon met FRITZ!Box 5590 Fiber werkt niet

  • 19 December 2023
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

ik heb alle gegevens in gevuld bij de FRITZ!Box 5590 Fiber bij telefoon instellingen en toch werkt het niet

de is FRITZ!Box 5590 verbonden met de wan van de ont Huawei hoe kan dit?

 

deze links gebruikt https://nl.avm.de/service/knowledge-base/dok/FRITZ-Box-5590-Fiber/3673_FRITZ-Box-voor-gebruik-op-de-glasvezelaansluiting-van-Odido-voorheen-T-Mobile-configureren/ 

 

icon

Beste antwoord door soepkip67 19 December 2023, 20:21

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Daniëlle281991 ,

Wil je stoppen met het aanmaken van topics met dezelfde vraag?

 

Ook op deze vraag in je andere topic is al een antwoord gegeven. 

Je bent al gewezen oo de huisregels in een ander dubbel aangemaakt topic

ik heb alle gegevens in gevuld bij de FRITZ!Box 5590 Fiber bij telefoon instellingen en toch werkt het niet

de is FRITZ!Box 5590 verbonden met de wan van de ont Huawei hoe kan dit?

 

deze links gebruikt https://nl.avm.de/service/knowledge-base/dok/FRITZ-Box-5590-Fiber/3673_FRITZ-Box-voor-gebruik-op-de-glasvezelaansluiting-van-Odido-voorheen-T-Mobile-configureren/ 

 

dan moet odido het eens oplossen he 

volgens avm zou het gewoon moeten werken en ik geloof dat ook andere vraag is hoor!

van de klantenservice hoeft je niks te verwachten die hebben helemaal geen verstand van niks!

ik probeer de telefoon werkt te krijgen en lukt dus niet de 5590 is met de wan van de ont verbonden en met de wan van de 5590 dus dan zou het moeten werken lees maar eens wat avm hierover zegt

  https://nl.avm.de/service/knowledge-base/dok/FRITZ-Box-5590-Fiber/3673_FRITZ-Box-voor-gebruik-op-de-glasvezelaansluiting-van-Odido-voorheen-T-Mobile-configureren/ 

Hoi @Daniëlle281991 ,

Wil je stoppen met het aanmaken van topics met dezelfde vraag?

 

Ook op deze vraag in je andere topic is al een antwoord gegeven. 

Je bent al gewezen oo de huisregels in een ander dubbel aangemaakt topic

je bied geen oplossing hiervoor

jij zegt dat er iets dubbele is gemaakt he zien hier!

 

Odido klant, die probeert te denken in oplossingen. Maak het makkelijk voor de moderators om je te helpen, voeg in je profiel, je klantnummer en geboortedatum toe!! dat doen je dus niet je licht alleen maar tegen mij te zeuren!

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Daniëlle281991 ,

Hier vraag je nagenoeg hetzelfde.

 

Reputatie 7
Badge +16

Het heeft geen enkel nut om extra topics aan te blijven maken, dat zorgt alleen maar voor onoverzichtelijkheid op de Community. Ik begrijp dat je graag wilt dat het snel opgelost wordt, we doen ons uiterste best hiervoor - dat beloof ik! In je andere topic zal het verder in behandeling worden genomen. Je bent nu meermaals op de Huisregels gewezen. Ik houd niet van politieagent spelen dus dat wil ik liever niet doen en lijkt me ook niet nodig, maar als dit nog een keer gebeurt, ben ik genoodzaakt je te bannen. Bedankt voor je begrip!

Dit topic gaat nu op slot.