Beantwoord

vast bellen in combinatie met Doro toestel



Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal super, thanks voor je begrip en geduld! Als we in de tussentijd iets voor je kunnen doen, dan hoef je het maar te zeggen. We helpen graag! 😊👍

Top dankjewel. Dan wacht ik dat nog even een paar dagen af.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Nietjewal, goed dat je het aangeeft en welkom op de Community!

Onze topper @Waqqas heeft je al een eindje op weg geholpen gelukkig, maar er lijkt wat anders aan de hand. Mijn collega's van de technische dienst geven aan dat de aansluiting nog niet volledig aangemeld is. Hierdoor kun je inderdaad nog niet bellen met de vaste lijn. Dit is gemeld bij de netwerkbeheerder en zal zo snel mogelijk opgelost worden. Waarschijnlijk hebben zij officieel nog geen melding gemaakt dat de glasvezelbreuk hersteld is, hierdoor komt de verbinding nog niet volledig online (althans het Vast Bellen gedeelte in dit geval). Sorry voor het ongemak!

Andere telefoon heb ik niet. Maar zodra ik met mijn mobiel mijn vaste nummer bel. Is deze niet in gebruik.

Als de telefoon zelf stuk zou zijn. Zou die voor de beller wel gewoon over gaan. Maar op de vaste lijn niet rinkelen.

 

En maakt niet uit welke poort of kabel ik gebruik. Het telefoon lampje op de modem gaat niet branden. Ook niet na wederom de stroom eraf voor 10 seconden

Reputatie 7
Badge +15

@Nietjewal 

Kijk eens of een andere telefoonkabel naar de huistelefoon werkt, heb je allebei de poorten geprobeerd op de modem phone1 en phone2?

Misschien kan je ook eens een andere telefoon gebruiken als test.

Dankjewel.

 

In mijn account staat:

Vast bellen aan 08-07-2020

 

Maar het lampje op de modem brand inderdaad niet zie ik nu.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nietjewal 

Brand het lampje voor bellen op je modem wel? En als je in je T-mobile thuis account kijkt, staat er dan onder abonnement bij vast bellen aan sinds 13-07-2020? 

Reageer