vaste telefoon

  • 21 March 2024
  • 4 reacties
  • 45 Bekeken

Ik ben een nieuwe klant en vorige week is alles aan gesloten en alles werkte. Ook mijn vaste telefoon. Echter ik had een nieuw nummer gekregen (02511442309) . Ik wilde graag mijn oude nummer houden en had nummerbehoud aan gevraagd. Deze week kreeg  ik een mail dat het geregeld was. Echter de vaste telefoon doet niets meer. Als ik het nummer bel volgt er dit nummer is niet in gebruik. Het modem van de stroom afgehaald en opnieuw opgestart, maar geen resultaat. Ook het lampje voor de telefoon op het modem brand niet. Kunt U mij verder helpen?

 

Waqqas 1 maand geleden

Hallo @Jaapje78 

Als je in je Odido account naar instellingen > bellen gaat, zie je daar je oude telefoonnummer staan?

De telefoonkabel in de andere PHONE poort pluggen helpt ook niet?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

Klinkt alsof de configuratie in je modem niet goed staat. Even op een moderator wachten of de servicedesk bellen.

Overigens niet handig om je telefoonnummer in een publiek forum achter te laten, dat zal een moderator ook wel voor je oplossen of kun je zelf door je reactie te bewerken.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jaapje78 

Als je in je Odido account naar instellingen > bellen gaat, zie je daar je oude telefoonnummer staan?

De telefoonkabel in de andere PHONE poort pluggen helpt ook niet?

Dank voor je reactie. In mijn Odido staat het goede telefoonnummer. De andere poort aansluiten en opnieuw starten helpt ook niet

Reputatie 7
Badge +15

@Cor.Enthoven 

Daar staat het dan wel goed, ik denk kabel weer terug in PHONE1 en even afwachten. Staat je klantnummer in je community profiel? Dan kan een moderator ook meekijken.

Reageer