Beantwoord

Vaste telefoon stopt na 15 minuten



Toon eerste reactie

33 reacties

Dank @Boris . Ik heb je de gegevens per privebericht gestuurd.

Reputatie 7

Hoi @Eddy1976 ,

Hier zo’n moderator! 😊 Ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Ik zie dat onze technische dienst al hard voor je bezig is geweest en wij aan onze kant geen problemen hebben ontdekt. 

Je geeft aan dat je problemen ervaart en dat de verbinding wordt verbroken na 18 minuten bij een uitgaand gesprek. Zijn dit de problemen die je momenteel nog steeds ervaart? 

Ik wil graag dat we dit probleem zo goed mogelijk in beeld brengen, zodat we nogmaals de technische dienst in kunnen lichten. Daarop heb ik enkele vragen:

  • Om welke merk en model telefoon gaat het?
  • Ervaar je buiten de telefoondienst, ook problemen met het Internet?
  • Is het mogelijk om een voorbeeldgesprek te noteren? Denk daarbij aan tijd, datum, duur en wat er is gebeurd.

Met deze extra gegevens komen we al een stap verder. Ik hoor het graag van je!

Reputatie 7
Badge +14

Geen idee @Eddy1976  ik heb geen vaste telefoon. Morgen zijn de moderators weer volop aanwezig. Hopelijk kunnen ze het voor je oplossen of hebben ze een antwoord!
Zet je klantnummer in je account van dit forum (kunnen wij niet lezen) dan weten de moderators met wie ze te doen hebben.

Fijne dag verder.

Welke instellingen zouden dit kunnen zijn? Ik heb al meerdere keren contact hierover gehad met T-mobile hierover en ze zeggen zulke instellingen niet te hebben.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Eddy1976 En je hebt nergens in je my T-Mobile een instellingen staan die dit kan veroorzaken?

 

Inmiddels met nieuwe telefoon. Weer afgeslagen na 15 minuten.

Dank voor de suggestie. Heb ik geprobeerd, maar ik heb niemand die er een kan lenen. Ik had gehoopt dat iemand misschien iets zou weten, zodat ik het probleem kan oplossen.

Reputatie 7
Badge +14

Leen gewoon even een andere analoge telefoon en stel dan vast of het dan beter gaat.

Reageer