Beantwoord

Vaste telefoon stopt na 15 minuten



Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 7

Hoi @JoycedeJ1979,

Thanks voor je bericht! Ik heb het meteen voor je uitgezocht en zie dat onderzoek dat is gestart door onze technische dienst is samengevoegd in een groter onderzoek met betrekking tot het verbreken van de telefoonverbinding na 15 minuten. Dit onderzoek staat uit bij onze netwerk specialisten. Omdat ik je graag meer informatie wil geven, ben ik meteen naar onze specialisten gerend voor een update. Momenteel zijn we bezig om een fix door te voeren vanaf januari. Mijn excuses voor het ongemak! Mocht er een update kunnen komen, dan ben jij de eerste die het hoort. Ook voor vragen, weet je ons te vinden!

 

Reputatie 7

Hoi @JoycedeJ1979 ,

Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische klantenservice en dat er inmiddels een onderzoek is gestart om het probleem op te lossen. Superfijn dat er snel is gehandeld. Ik weet zeker dat onze technische dienst dé oplossing ook voor jou boven water haalt. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het ons vooral weten. De Community is er voor je! 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Eddy1976 Ik heb gelijk voor je gekeken voor een update. Goed dat je ook aangeeft dat het nog niet is opgelost. Tijdens het onderzoek is geprobeerd te achterhalen waar het probleem zit, maar het probleem vertoonde zich niet meer. Het probleem bleek bij een aantal klanten dan ook vanzelf opgelost. Omdat het bij jou niet het geval is, zou je nog drie recente voorbeelden willen delen (datum, tijdstip en het telefoonnummer dat je wilde bereiken)? Je mag dit in een privé bericht sturen. Ik zet het dan direct door voor verder onderzoek!:muscle_tone1:

@Demi Maar die gegevens heb ik eerst aan Boris en toen weer aan Jason doorgegeven. Gebeurt daar dan niets mee?

En aanvullend: hoezo het probleem deed zich niet meer voor? Ik heb nog een keer getest na de reprovisie die Jason gedaan heeft. Toen ging het weer mis. Ik ben vooralsnog gestopt met bellen via de vaste telefoon, omdat dit iedere keer weer na 15 minuten afslaat. Mijn familie belt mij dus nu maar, maar ik wil ook gewoon weer zelf kunnen bellen. Dat kan voor 15 minuten op zich, maar de meeste gesprekken die ik voer zijn langer.

Reputatie 7
Badge +8

@Eddy1976 Er zijn extra nieuwe voorbeelden nodig, omdat het probleem verholpen leek te zijn bij een aantal klanten. Er is dan ook gevraagd dat als het probleem nog loopt of er nieuwe recente voorbeelden aangeleverd kunnen worden. Hopelijk wordt daaruit meer duidelijk. Alvast heel erg bedankt!

Dank @Boris . Ik heb je de gegevens per privebericht gestuurd.

Die zijn er dus niet, aangezien ik niet meer bel met de vaste telefoon. De voorbeelden uit het verleden hebben Boris en Jason al ontvangen.

Reageer