Beantwoord

vaste telefoon werkt niet

  • 11 April 2020
  • 28 reacties
  • 1199 Bekeken

Hoi 

zinds 9 april alles in een werkt top alleen de telefoon 

nuet geeft wel kies toon maar dan ingesprektoon 

kan niet bellen of gebeld worden 

al gebeld met jullie hierover modem  gereset 

alles werkt goed volgens jullie hoelang gaat het duren 

voor dat de telefoon het gaat doen 

met gr

icon

Beste antwoord door digiview 16 April 2020, 20:09

Bekijk origineel

28 reacties

hoi jason 

 

ook hartelijk bedankt voor het meedenken 

gr

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @digiview, aah helemaal super! Goed dat je het zo benaderd hebt, jammer dat ze je dan niet teruggebeld hebben. Gelukkig is het opgelost, daar gaat het inderdaad om. Bedankt voor je alertheid en een prachtig weekend toegewenst! 😁

hoi jason

ik heb zoals u zij contact gehad met t mobile en gevraagd mij toe te voegen 

als contact persoon 

en ook gevraagd dit op telossen de meneer van t mobile heeft de td gebeld 

met de vraag dit gelijk op te pakken en te kijken waar het probleem zit 

vanmorgen kreeg ik te horen dat het weer werkt 

ik wil u graag vertellen wat de oplossing is als ik die zelf ook wist 

zou terug gebeld worden als ze het wisten maat niets meer gehoord 

maar het werkt daar gaat het om 

vriendelijk bedankt voor alle goede zorgen en wensen 

dat wens ik jullie ook toe alle goeds

Reputatie 7
Badge +16

Wat fijn @digiview! Heel graag gedaan en ontzettend fijn dat je dit zo hebt opgelost. Je buren mogen dankbaar zijn voor zo'n onwijs lieve buur. Hadden we die allemaal maar! Goede gezondheid aan jou en je geliefden toegewenst. ❤️

 

P.s. mogen we weten wat de precieze oplossing is geweest? Dan kunnen andere users hier mee aan de slag. Thanks alvast!

goedemorgen 

bij deze laat ik u weten dat alles werkt 

met dank voor de goede en snelle service 

gr 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @digiview, superlief dat je het voor je buren wilt uitzoeken, dat valt alleen maar te prijzen! In verband met de privacywetgeving echter, mag ik alleen een klantprofiel bekijken wanneer de contractant daar persoonlijk toestemming voor geeft. Ik kan op jouw naam geen abonnement terugvinden en je staat er ook niet bij vermeld als contactpersoon. Ik wil je vragen om de contractant persoonlijk contact met ons op te laten nemen via 0800 0092. De contractant kan jou dan eventueel laten toevoegen als contactpersoon, zodat we jou in het vervolg ook kunnen helpen. 

Ik zie overigens wel dat er een ticket uitstaat naar onze techneuten. Het vaste telefonie probleem zal dus, onder normale omstandigheden, binnen 4 tot 7 werkdagen verholpen worden. Geen zorgen, ik weet zeker dat mijn collega-experts er alles aan doen om dit voor je buren op te lossen! Stay safe and strong! 💪

heb jason een bericht gestuurd 

hoop dat het snel word opgelost 

gr

Reputatie 7
Badge +15

@digiview 

Op Jason zijn profiel staat stuur bericht. Deze optie moet je aanklikken.

Als je in een topic een gebruiker ziet waar je een privébericht naar wilt sturen dan klik je op zijn of haar naam aan de linkerkant van het scherm. Zodra je op de naam hebt geklikt wordt je doorverwezen naar de profielpagina van deze gebruiker. Op deze pagina vind je een aantal gegevens over deze gebruiker. Onder de aangegeven informatie staat het knopje 'Privébericht'. Als je op dit knopje klikt dan kom je in een chatvenster waar je een bericht kan sturen.

dat lees ik maar zie nergens het knopje prive bericht 

gr

mijn buurman heeft het sinds 9 april 

omdat ik erg tevreden ben met jullie heb ik gezegd dat zij ook naar jullie moeten gaan voor alles in een 

maar nu dus dit probleem 

dus niet bij mij maar bij de buurman die ik help met zijn problemen 

Ik vraag dit voor mij buurman [privégegevens verwijderd door Moderator] n die heeft een nieuw 

alles in in bij jullie  en geen computer daarom heeft hij mij gevraagd Dit te vragen aan u 

en is afhankelijk van de vaste telefoon 

het is dus niet voor mij maar de buurman heeft geen pc en had mij gevraagd 

om dit met jullie te bespreken 

zie bovenstaande topics al van alles geprobeerd 

gebeld jullie hebben het modem gereset alles werkt goed behalve de telefoon 

zoals gezegd wel kiestoon maar kan niet bellen of gebeld worden 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @digiview, goed dat je aan de bel trekt! Er staat geen actieve vaste telefonie in het abonnement geregistreerd. Deze is er vorig jaar mei al uit gehaald. Ook zie ik geen nieuw contract, maar een contract dat al sinds april 2019 loopt. Weet je zeker dat het e-mailadres en de overige gegevens kloppen? Stuur me een PM met je volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van jouw IBAN. Dan controleer ik of het niet om een ander abonnement gaat! We komen er samen uit! :wink:

Ik weet het zelf even ook niet meer 😅😅

Vanwege Pasen zal het wat langer duren voordat een medewerker reageert maar je kan na Pasen hopelijk een reactie verwachten

dit schreef u maar als u het niet weet wie dan wel ?

goedendag 

nog steeds werkt de telefoon niet 

alles geprobeerd maar blijf wel kiestoon houden maar als je belt ingepreks toon 

 

Hoi

dat hoop ik ook hoop dat het snel gaat werken 

 

Reputatie 7
Badge +15

Ik weet het zelf even ook niet meer 😅😅

Vanwege Pasen zal het wat langer duren voordat een medewerker reageert maar je kan na Pasen hopelijk een reactie verwachten.

weet nu even niet meer wat te doen lijkt wel of hij niet is vrij geschakeld door jullie

ik heb al van alles gedaan maar geen resultaat 

modem is door jullie gereset telefoon baterijen uitgehaald 

telefoon opnieuw aangemeld bij de houder  lampje bij de voice overip brand 

zoals ik al zij wel kiestoon maar dan verder ingesprekstoon 

Hoi 

we hebben de groene en de oude kabel geprobeerd maar het blijft het zelfde 

wel kiestoon maar als je belt met de telefoon dan krijg je ingesprekstoon 

en als je vanuit een andere telefoon belt krijg je voice mail te horen 

Reputatie 7
Badge +15

Gebruikt je buurman verder de telefoonkabel die werd meegeleverd (groen) of de eigen telefoonkabel die bij de telefoonset hoort?

Of verwerkt 

alles werkt behalve de telefoon 

bellen op geen enkele manier mogelijk 

wel kiestoon maar dan ingesprektoon 

en als je naar deze telefoon belt krijg je gelijk voice mail 

 

Hou

nee is niet mogelijk je krijgt kiestoon en dan als je een nummer kies ingesprektoon 

telefoon heeft het gewoon gedaan maar na de overgang naar jullie dit  probleem 

ik lees op het forum dat meer mensen hier last van hebben 

en dat het nog niet is overgezet 

Gr 

Reputatie 7
Badge +15

Normaal hoort de telefonie het gewoon dezelfde dag van installatie te doen.

De klantenservice zegt dat het gewoon moet werken? Is het mogelijk jouw eigen telefoonset bij de buurman te testen?

Het modem is door jullie gereset 

men werkt goed volgens jullie heb ook tv en internet 

het lampje voice ip brand ook en de telefoon geeft ook kiestoon maar bellen nuet mogelijk 

 

Alle twee de poorten geprobeerd bij de eerste krijg ik gewoon kiestoon bij de tweede een onderbroken toon 

inloggen moet ik nog proberen of ik net mij telefoon 

een mij t mobile voor meneer witkamp kan maken 

inloggen en kijken nu nog niet mogelijk

het activeren wat jullie moeten doen Van de telefoon lijn gaat dat automatischs 

Reageer