sinds vandaag kunnen we niet meer bellen en gebeld worden na overschakeling naar sneller internet
Beste antwoord door mustek
Bekijk origineelsinds vandaag kunnen we niet meer bellen en gebeld worden na overschakeling naar sneller internet
Beste antwoord door mustek
Bekijk origineelHi
Opgelost. Ik heb toch maar de klantenservice gebeld. Prima geholpen alles werkt perfect.
Dank je.
Hallo
Vervelend dat dit niet de oplossing was. Er kijken gelukkig ook moderators mee, zij reageren vanzelf. Ze helpen op volgorde van binnenkomst, dus zul je even moeten afwachten totdat zij reageren.
Nee helaas geen telefoon. Internet en tv werken wel
Hallo
Zou je het volgende kunnen proberen: telefoonstation even van het stroom, je modem even van het stroom en ook de mediacoverter( zwart of wit kastje ) van het stroom . Daarna mediacoverter weer aansluiten daarna het modem en dan de telefoon.
Ik zie bij mijn abonnementen vast bellen staan voor 10 euro, ik niet zien of het aktief is. We hebben dit probleem sinds kort
Ja, en als je in je T-Mobile thuis account kijkt bij abonnementen staat daar actief of in behandeling bij vast bellen?
Gaat het om een migratie naar het eigen netwerk? Dat zou soms even kunnen duren.
Lampje voip brand niet is dat voor vast bellen?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.